Gå til innhold

Ja da skjer det noe her snart og:):):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble henvist til føden og hadde time idag. Der møtte jeg verdens hyggeligste jordmor som til og med tok i bruk en fødestue for at jeg skulle slippe så lang ventetid (undersøkelsesrommene var alle opptatt)

Satt med CTG reg og alt var bra (som jeg trodde) med vår lille gutt.

Så sjekket hun åpning og modning og jeg hadde 2-3cm og var moden, hodet er festet og alt er klart. Hun kunne fint kjenne hodet og slimproppen er borte for lengst(har ikke jeg merket noe til) Hun ville vente med å røske mer siden jeg ennå er 3 uker fra termin, hun var nemlig veldig sikker på at jeg kom til å gå raskt i fødsel da. Men om ikke han har kommet av seg selv om en uke så skulle hun ta hinneløsning (strippe meg) og sånn det så ut da mente hun det var 80-90% sjanse på at det kom til å sette fødselen igang. Om det mot all formodning ikke gikk får jeg velge å bli satt igang om 2 uker, eller bli strippet igjen. Hun regnet da med at da kunne jeg uansett bli satt igang ved å ta vannet bare. Vil helst at alt skjer så naturlig som mulig.

(om noen lurer er grunnen til at de vil hjelpe meg såpass igang et veldig tøft svangerskap med hyperemesis, bekkenløsning og låsning i tillegg til gjentatte besvimelser + + kan bare fortsette egentlig:))er sliten og klar nå og det er heldigvis vår lille der inne og:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, så spennende:) Nå er jo babyen fiks ferdig også, så er jo absolutt ingen krise om han kommer heller:)

Lykke til:)

Skrevet

Så spennende da!

Jeg syns det hadde vært gøy å bli skjekka jeg også siden det er så mange som blir det( rundt termin) men det blir vel bare med ønske

Lykke til håper du får det så naturlig som mulig.

Skrevet

NEEEEI, KNIP IGJEN! Jeg er før deg, jeg er før deg, jeg er før deg!

Ingen sniking i køen her altså *GRINE*

Heldiggrisen ;) ;)

Skrevet

ja Mami, du av alle vet jo hva et tøft svangerskap vil si...krysser fingrer for at det er flere sin tur veldig snart. Unner ingen overtid etter et sånt svangerskap, virkelig ikke.

Er veldig bra å vite ståa... har ikke blitt hverken sjekka åpning eller strippet eller noe med de to første, så vet jo veldig godt hva det vil si å vente uten å vite noe. Blir spennende nå fremover....måtte pakke endel i bagen i stad og, ble plutselig litt mer virkelig...

Skrevet

Huff ja :) men har blitt lovet å slippe å gå over termin jeg også, så det er godt de tar godt vare på oss :)

Jeg MÅ uansett vente med å føde på noen dager jeg fordi jeg har vært så heldig å fått influensa *blæh*.

Tror ikke jeg orker å føde når jeg har feber :)

Masse lykke til hvertfall! Så spennende at du kanskje snart får holde den lille prinsen din :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...