HeldigeMEG:) Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 har snakket om det før, at jeg er redd det er no galt med barnet!! og natt til i dag drømte jeg om fødsel, og at vi fikk ei datter! Og det var ei datter med down's.. Jeg klikket jo helt,måtte bli holdt etc.. Orker ikke tenke på dette mere jeg... Blir helt gal. Men 3d ul er en sikker ul er det ikke? man blir sendt videre om det er no spes?
Slalotte Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg husker jeg drømte mange mange rare drømmer.. En av dem husker jeg veldig godt, at vi fikk tvillinger som skulle hete Edvind og Evelyn.. jeg frika ut over at gutten skulle hete Edvind men samboer skulle absolutt ha det navnet.. Og viste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg, jeg hadde aldri holdt en baby og aldri "dulla" med en babye også fikk jeg tvillinger!!! Jeg fikk altså bare en gutt.. hehe.. Det er helt vanlig å drømme sånne drømmer.. Syns det var værst når jeg hadde født, drømte om alt mulig som kunne skje med den lille skatten min Ta det med ro Det er helt vanlig å drømme sånne drømmer.. for noen da..
Fruen i huset Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg drømte også mye rart, blandt annet at ungen var sinnsykt stor.. Slapp av :-) De kan se veldig mye på 3d-ul, ja! De sjekker både med 2d og 3d der.
HeldigeMEG:) Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2008 ekkelt å drømme syns jeg.. men shnuppa mi er nok heelt frisk=)
HeldigeMEG:) Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. oktober 2008 blir bare utrolig redd og skremt for at det er noe:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå