Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Lurer på om mine på 2,5 år bør slutte helt nå. På søndag sov han ikke i det hele tatt hjemme og det gikk relativt greit. Litt sutring på kvelden men ikke så aller verst. I bhg sover han 1-1,5 time. Men, han sovner jo aldri på kvelden og han våkner x-antall ganger i løpet av natten og tror han kan stå opp. I natt gikk han tom ut i stua og skrudde på tv`n. Nå ligger han våken, legger seg vanligvis kl. 21. Dette har skjedd i løpet av 1,5 uke. Burde kanskje be de om å vekke han etter 30 min i bhg eller burde jeg be de om å kutte ut hele sovingen ? Noen tips ?
Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 legger seg vanligvis kl 19 skulle det stå...hehe
erteposen + 4 Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 Hadde vurder å kutta ned lengden. Gutta mine sov bare en 30 min frem til 2,5 år fordi det ble tull om natta. Slutta rundt 2,5 og sov 12-13 timer om natta.
Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 min ble 2 år i starten av nov og hun sluttet forrige uke. går kemep bra. hun osver myyyye bedre om natten og lenger om morgnen. litt mer sliten på ettermiddagene, men ikke så ille. vi har trappet nedover i det siste da, hvert på 40min de siste to mnd. også er det jo ofte sånn når barnslutter og sove av dem trenger en litenlur på dagen sånn en gang i blandt. sånn hver tredje eller fjerde da. bare en halvtime for å samle litt krefter igjen.
ALIICE Skrevet 21. oktober 2008 #5 Skrevet 21. oktober 2008 Mini her er nettopp sluttet og han er 3,5 år. Det er store forskjeller på barn, men min erfaring er at barn gjerne har en "tulleperiode" med søvnen, uten at det har sammenheng med dagsovingen. Kanskje dere skal prøve å kutte litt på duppen med det første=)
Jentemamma-03&Guttemamma-07 Skrevet 21. oktober 2008 #6 Skrevet 21. oktober 2008 nr 1 var 19mnd og nr 2 er enda kun 14mnd og sover fortsatt 2 dupper.. Har hørt dette varrierer veldig. Mamma var dagmamma til ei på 3 som fortsatt hadde en dupp på 1time. Må være utrolig godt hvis det fungerer med legging på kveldene osv da :-) Ville kanskje prøvd og se det ann litt, prøve noen dager uten dupp :-)
tre små... Skrevet 21. oktober 2008 #7 Skrevet 21. oktober 2008 største var 2 år.. og minste var så vidt over 2 år...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå