Gå til innhold

vil så gjerne ri han! hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det vil jeg! jeg drøme rom å bare kunne tre meg nedpå pikken hans og ri det jeg makter...men jeg har ei vondt hofte. hver gang vi prøver begynner den å knepper og smeller og det gjør vondt både nedover låret og oppover ryggen, så det ender alltid med at jeg må gi meg.

Mannen vil veldig gjerne bli ridd også, men han syns det er for ille å utsette meg for det når det er så vondt, så nå få rjeg snart ikke prøve heller....:-/

Er det noen måter jeg kan prøve på uten å belaste hoftene for mye? Dere som har litt erfaring med å ri...?? hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hva som skal til. Du må nesten prøve deg frem. Støtt opp med dyne eller pute kanskje. Du kan prøve å gni deg frem og tilbake når du sitter der i stede for opp og ned. Det er en muliget kanskje.

Kan han holde rundt hoftene dine, og hjelpe deg opp og ned?

Prøv dere frem. Håper dere finner en løsning!

Skrevet

du kan jo prøve å sitte med beina framover 8på huk liksom) litt bedre for hoftene det, men litt mer slitsomt

Skrevet

Hva med å ta kjøkkenstolen til hjelp :) Mannen sitter på stolen og du kan sitte oppå han og du slipper å ha beina så bøyd under deg. Kan evt hjelpe til med beina underveis uten å belaste hoftene for mye ?

Ellers må jeg si at når jeg rir, så gnir jeg meg like mye frem og tilbake som opp og ned, -det er bedre for meg og orgasmen er bare fantastisk da :) (stimulerer klitoris samtidlig da :)

Mannen liker best opp og ned, så vi varier litt,men...hehe...når jeg er på toppen er det jeg som er sjef :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg har nesten samme problem som HI; noe gjør at jeg ikke fikser den mest vanlige ridestillingen;-)

Jeg gjør dette :

Han sitter i sofaen på vanlig måte, jeg setter meg på ham, med ryggen til. Så beveger jeg meg sakte, sakte opp og ned. Tar bein og armer til hjelp når det trengs for å få til bevegelsene. Han kan i tillegg bruke hendene sine til å kose med klitten min....mmmmm;-) Verdt et forsøk, kanskje? Lykke til! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...