Brillefint - Jadda! Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Så dere jordmødrene på nrk nå? *sukk* som jeg gleder meg!!
2SønnerSmå Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Ja,jeg gjorde jo det da =) Og det er fast innslag det nå heretter,hver Tirsdag =)
Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 Åhh, ja - jeg og... Satt og snufset og snufset her:) Gleder meg sånn til det er meg! Serien skulle gå i 8 uker - det betyr at de siste episodene kan jeg se med lille jenta på armen:) *ååhh - gråte enda mer* hehe:)
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 Hva? Er det ny sesong?????????????
Herkules Skrevet 21. oktober 2008 #5 Skrevet 21. oktober 2008 Skjønte fort på overskriften hva det gjaldt:) Det er den svenske jm serien som går på nrk! Ja jeg gleder meg til det er min tur! Snaaaaaart!
Brillefint - Jadda! Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. oktober 2008 Ja, nå har jeg noe å se frem til hver tirsdag! Veldig fin episode i dag. I allefall de 20 min. jeg fikk med meg. Fin fødsel. Håper jeg er tilsynelatende like rolig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå