Gå til innhold

snu-hu-hu-fs!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så dere jordmødrene på nrk nå? *sukk* som jeg gleder meg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,jeg gjorde jo det da =)

Og det er fast innslag det nå heretter,hver Tirsdag =)

Skrevet

Åhh, ja - jeg og... Satt og snufset og snufset her:)

Gleder meg sånn til det er meg! :)

 

Serien skulle gå i 8 uker - det betyr at de siste episodene kan jeg se med lille jenta på armen:) *ååhh - gråte enda mer* hehe:)

Skrevet

Hva? Er det ny sesong?????????????

Skrevet

Skjønte fort på overskriften hva det gjaldt:)

 

Det er den svenske jm serien som går på nrk!

 

 

Ja jeg gleder meg til det er min tur! Snaaaaaart!

 

Skrevet

Ja, nå har jeg noe å se frem til hver tirsdag!

 

Veldig fin episode i dag. I allefall de 20 min. jeg fikk med meg. Fin fødsel. Håper jeg er tilsynelatende like rolig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...