Amia Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg mistet nå ikveld, 5+1 idag... Utrolig trist og lei meg, men vil takke for en kortvarig, men fin tid her på 1 tri og håper jeg kommer sterkere tilbake om ikke så lenge )
hemmeligvemmelig Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Det var trist å lese sender deg mange gode klemmer og håper du snart er tilbake her
bettansol Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 uff så trist,det må væer grusomt:-( Stor klem til deg......håper du er snart tilbake...
MinnieMe Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 Ååå føler med deg Jeg vet ikke om det er en trøst, men det er en grunn til at man aborterer, så tenk på at denne gangen var det bare ikke meningen at det skulle bli noe... Krysser fingrer og håper du kommer sterkt tilbake neste gang:)))
zone05 Skrevet 21. oktober 2008 #5 Skrevet 21. oktober 2008 Kjempe trist.... føler med deg.. Nettopp fått samme beskjed....5+2
Hemmeline Skrevet 21. oktober 2008 #6 Skrevet 21. oktober 2008 Kjempetrist:( Sender en stor trøsteklem
**micke** Skrevet 22. oktober 2008 #7 Skrevet 22. oktober 2008 ånei amia!!! så trist! håper ny, frisk spire sitter snart igjen! klem
Amia Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 22. oktober 2008 Tusen takk jenter - det varmer:) Har vært hos legen nå, og han sa jo som jeg egentlig vet, at det er helt normalt og en grunn til at det skjer... litt lettere idag, men fortsatt vondt og trist:( Håper å se dere her igjen før dere forsvinner til 2 tri )
scoobydo Skrevet 23. oktober 2008 #9 Skrevet 23. oktober 2008 Heihei! Hvordan har du det i dag Amia? Håper det går lettere for hver dag som går! Håper du og sambo trøster hverandre gjennom det.. Jeg fikk mens igjen 33 dager etter utskrapning... så hadde litt senere el første PP enn vanlig.. ville anbefalt deg og teste etter EL.. Tok et par mnd før jeg kjente igjen kroppen min etter aborten! Hadde mensmurringer i tide og utide og derfor vanskelig å vite om det var El eller ikke! Fant ut at jeg trolig har El noen dager etter El slim til slutt, og da satt den
Amia Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 23. oktober 2008 God morgen! Idag er det heldigvis enda litt lettere Da går det ihvertfall rette veien dette. Vi har det faktisk veldig fint med hverandre nå.. begge har heldigvis fri nå, så der hadde vi flaks:) Føler nesten at man kommer nærmere hverandre etter noe sånt.. Rart, men det er kanskje sånn?! Blødningene har avtatt litt nå faktisk.. Legen sa igår at jeg kunne blø opp til en uke, og dersom det varte lenger skulle jeg komme tilbake. Virker som det roer seg nå, og disse mensensmertene er borte (foreløpig). Tok en CB digital idag, og der stod det ikke gravid, så hcg er ute av kroppen allerede.. Det er faktisk en "lettelse"... Tenke å kjøpe EL tester denne runden ja...kjenner alltid el veldig godt, men som du sier så kan det jo være så mye annet nå når kroppen driver å rydder opp.. Vet du om man skal regne 1 blødningsdag av SA som første dag i syklusen nå? Regner med at syklusen bare blir krøll nå... Ååå...det må ha vært så utrolig deilig at spiren satt ikke lenge etter din MA..
Kokkemor Skrevet 23. oktober 2008 #11 Skrevet 23. oktober 2008 Utrolig trist å lese at du mistet spiren din:( Men, desverre er det visst helt vanlig. (!) Jeg har to SA bak meg og det gjorde like vondt begge gangene. Men, kroppen har som regel en grunn til det når det går sånn.. Jeg og sambo kom også nærmere hverandre og det tror jeg var mye fordi jeg gjorde mitt beste for å ikke glemme at han også hadde det vondt. Man bli ofte gravid raskere etter en SA så du må for all del ikke gi opp. Jeg er i 3. trimester nå og svangerskapet år kjempe- bra:) Mange klemmer til deg og lykke til videre.
lamor Skrevet 23. oktober 2008 #12 Skrevet 23. oktober 2008 håper det ordner seg, har du vert til utredning??
Amia Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #13 Skrevet 23. oktober 2008 Tusen takk kokkemor:) Det var godt å lese...trengte det nå!! Skjønner hva du mener, jeg har også passet på å ikke glemme sambo oppi dette - han synes jo også det er trist, selvom det er jeg som kjenner det på kroppen.. Tror han synes det var vanskelig å se at jeg hadde så vondt.. Men han har vært utrolig trøstene og søt med meg ) Legen sa han regnet med å se meg tilbake snart med gode nyheter, og det håper jeg også! Vi setter igang med en gang kroppen har roet seg litt:) Var godt å høre at det som regel går bra, takk for det ) Lykke til de sisten ukene av svangerskapet og nyt det, det har du fortjent!! Klem
scoobydo Skrevet 23. oktober 2008 #14 Skrevet 23. oktober 2008 Hei! Så greit at HCG er ute av kroppen allerede, tok vel ca 1,5 uke før jeg testet negativt igjen. Jeg regnet utskrapningsdagen som første mensdag...også tok det 33 dager før jeg fikk mens igjen. Så jeg ville regnet det som det ja! Vi kom også nærmere hverandre.. VI var veldig heldige på Ullevåll, fikk enerom mens vi låg og ventet på utskrapningen.. Måtte vente fordi jeg hadde spist rett før jeg reiste på ultralyd! Fikk utskrapningen kl halv ett på natten, sambo fikk være med helt til døren. Og han satt der da jeg våknet. Ble sent så de ville vi skulle overnatte der, da fikk sambo sove i sengen ved siden av meg. Så han fikk liksom være med hele tiden... Godt han har fri da.. da får man liksom litt mer tid sammen, og du slipper å sitte alene hjemme! Fikk beskjed av legen da jeg ble gravid igjen nå at det var veldig store sjanser for at det skulle gå bra denne gang... er veldig få som mister to ganger på rad
Amia Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #15 Skrevet 24. oktober 2008 Hei:) Idag går det heldigvis mye bedre, har bestemt meg for at jeg ikke skal synke inn i tristheten...Orker ikke det!! Vil heller begynne å se fremover:) Vært på babybesøk idag til min kusine sin 8 uker gamle baby...det var utrolig deilig å holde og være nær en liten en nå ) Vi satser på neste pp allerede vi, på mandag skal jeg ut å kjøpe el tester...så nå er det på`n igjen - med godt mot
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå