Gå til innhold

Dere med litt eldre barn, ang. sommer-/vinter-tid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har dere gjort det med justering tilbake til vintertid. Har det stort sett gått greit, eller har dere tatt et kvarter av gangen over en periode?

Jeg har en liten krabat som er tidlig oppe om morgenen, og jeg ser med skrekk og gru på at han kommer til å stå opp 1 time tidligere enn det han pleier...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke brydd meg med noen gradvis overgang, da mine barn allltid har våknet til samme tid om morgenen uasett når de har vært lagt.

DEt går seg til ila et par dager...

Gruer litt jeg også, da lillemor her har en tendens til å våkne rundt 6.

De siste dagene har hun imidlertid drøyd det til kl ringer kl 630...

Har også kjørt litt på at jeg har lagt henne ned i sin seng når hun har våknet om morgenen FØR 6, og at hun ikke fikk komme opp i vår seng før kl har passert 6. Hun sover på samme rom som oss. Mulig det er dette som har gitt utslag nå siden hun sover klitt lengre...

Blir spennede å se kordan det går i helga.

Lykke til alle sammen. Kanskje vi blir mange her inne tidlig søndag morgen....

Skrevet

Jeg har heller ikke gjort noe stort nummer ut av det.

Har fulgt klokka og lagt til vanlig tid selv om det da har vært en time tidligere eller senere alt etter som.

Akkurat nå får man jo litt hjelp av at det er så mørkt også. Da er det liksom natta litt lenger.

Med mine har det tatt et par dager, så er alt som normalt igjen.

Og om han skulle prøve seg, så vær streng med at det fortsatt er natt, og da skal man sove.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...