Gå til innhold

Mot normalt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her inne syter vi da tydeligvis ikke... Så da kommer jeg likevel med en utblåsning jeg; JEG ER BARE SÅ UFATTELIG TRØTT! Rakk jo å komme litt ovenpå lørdag og deler av søndagen, men etter det har det bare vært jobb, jobb og atter jobb og unger som ikke passer inn i mammas sovemønster. I natt sov jeg 4 timer, for Leo fant da selvsagt ut at klokken 10 på 5 er like så gjerne en god morgen som noe annet tidspunkt...

Så tror ikke dere blir plaget sååå mye med meg utover i kveld ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OjOjOj, du har no god grunn til å `syte` du då vil eg sei.. Egentli trur eg det er ulovleg å våkne før fem... med det hjelp nok ikkje for lille Leo det kanskje;-)

Her er det morgen rundt åtte vanligvis, og det kan en kalle ganske so passeli, iallefall når en har fri!

Spørs om du ikkje må ta kvelden før ti ei stund framover, lykke til! kansje mini finn ut at det går an å sove lenger om litt!!

Skrevet

He he he nei her syter vi ikke, det er vedtatt ved lov!! Nåde den som som syter..... den blir henvist til kranglesida en hel uke ha ha ha...... ( ikke noe vondt om krangle altså)

Du vet du, at når klokka viser 04:50 da er det ikke morning, men natt. Veldig natt!

Men jeg har jo en sånn liten Knert som kan finne på noe tilsvarende, men heldigvis er det unntaket:-) Som regel står han opp rundt kl. 07:00.

For skal vi rekke skolen må vi det.

Nå synes jeg du skal benytte en hver anledning til å sove, hvile og gjøre ting som får deg til å slappe av.

Du må begynne å delegere mer jobb:-))

For det har jeg bestemt!!!!

Hvile seg nå.....

Skrevet

Signerer msb her altså!

Du må bli flinkere til å delegere ansvar. Det er en stor del av en leders jobb det!

Så kan du få igjen livet ditt og hobbyene dine (les dibbing;-)

Ja til mer fritid til Gummis!!!

Og det der med å våkne såå tidlig. Si som en gammel venninne av meg sa til datteren; Nå må du sove, nå er det natten;-D Funket det? Eh.........nei ikke spesielt. Men du kan jo prøve.

Og siden vi er igang med å motbevise diverse påstander som har kommet seneste tiden, så kan jeg også syte litt. For nå har feberen inntatt denne kroppen. Halsen er tett og kroppen verker. Så det så.

Hurra for paracet. Og nå har sambo lovet å skaffe meg nbg ASAP. Nå er jeg lei!

Skrevet

Kan bare si meg enig jeg gummis.Du må tenke på helsa di.

Legg mer på andre,og få litt mindre selv.

Til den kvikke morgenfulen må du bare si at natt er natt.Sånn er det bare.Jeg pleide si at det var mørkt om natta.Det ble litt feil da vi kom nord,og det ble mørkt kl 12 på dagen,hehehehe....Men da var det Jul og det var ikke så farlig.

Håper du får sove mere enn små timer,og at ting blir bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...