Gå til innhold

Dere som har født 2 ganger eller mer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid brukte dere på fødsel nr 2 i forhold til den første?

Jeg hadde vonde rier i nesten 40 timer med første og håper det går litt raskere denne gang :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min andre fødsel gikk mye mye raskere med nummer to, selv om han var litt større til og med...:) Hadde i grunn lette og raske fødsler begge gangene, så håper det går like greit nå:)))) Krysser fingre for deg:)

Skrevet

Første fødsel brukte jeg 12 timer fra første lille pipp til ferdig, med nummer to gikk det fire timer..

Er og veeldig spent på fødsel nummer tre=:-)

Skrevet

Første fødsel varte i 19timer, fødsel nr2 varte i 1,5 timer :)

Veldig spent på hvordan det går denne gangen, håper på en kjapp fødsel denne gangen og.

Skrevet

Shiiiit, 1,5 time?? Da rekker jeg ikke til sykehuset en gang.... har nesten to timer og kjøre. *knipe igjen* Ser ut til at det går raskere med nr 2 ja....er det ellers noen forskjell på 1. og 2. gang?

Skrevet

Desverre var det motsatt med meg.

Første var igangsatt, og hadde nesten 12 timer på drypp før han var ute.

Andre gangen gikk jeg med 3cm åpning i nesten 3uker før riene

startet, og fra de startet tok det 10 timer... Men nr.2 var en værre fødsel for meg. Ungen var større, satt fast, osv.

Skrevet

Med nr 1 ca 24 timer fra jeg kjente første ri, med nr 2 ca 2,5-3 timer fra jeg kjente første ri:-) ca 1 time på sykehuset... Håper på en slik fødsel igjen....

Skrevet

Jeg brukte 8 timer med nr 1 og 4.5 timer med nr 2.. Men følte også nr2 va litt lettere da jeg kjente rutiner å viste litt om va som ventet meg på føden. Alt var ikke heilt nytt å var derfor mindre nervøs:) Er veldig spent nå med nr3 da det er 6år siden siste å mange sier du da er tilbake til 1 gangsfødene igjen???? :(

Skrevet

oiii, har hatt en fødsel og da voknet jeg på natten av veer og 3,5 timer etter var jeg mamma. Spent på hvordan det blir denne gangen. Håper ikke noe fortere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...