mai mammaen til to Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 syns hun silje er litt små rar jeg... hehe.. ser ikke akkurat ut som en bonde..hehe;)
tonebf Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Mista meg som seer fordi er jo egentlig bare ola som er bonde av de og jeg syns det ble litt for dumt.... Koser meg med jordmødrene nå
mai mammaen til to Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2008 har sett alle de jordmødre episodene før..hehe.. de er så gøye..
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 jeg ser på flesteparten av odelsbarna rundt omkring på den alderen har ikke tatt over enda da så er ikke så overraskende at nesten ingen "er bønder"... tror ikke så mange hadde gjettet at jeg er bonde heller. Ganske annerledes stil på klær, sko o.l. når jeg ikke er i fjøset ja!! hehe
mai mammaen til to Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2008 så du er bonde? så utrolig artig. jeg kunne virkelig tenkt meg å blitt bonde jeg.. tror jeg hadde trivdes kjempe godt.. synd eg ikke har en samboer som er NOE interessert idet...
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 21. oktober 2008 #6 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg er bondejente og har funnet odelsgutten i mitt liv hehe er koselig å være bonde med tanke på å bo på gården og med dyr osv, men merker jo at det ikke er økonomi i det lenger... så begge vi jobber utenom gården og da blir man til tider litt lei også som alt annet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå