Gå til innhold

Jeg er en surpomp...

Anbefalte innlegg

Gjest nickedokka
Skrevet

En dårlig natt for junior og dermed en dag med en overtrøtt, hissig og grinete baby, fører med seg en overtrøtt, hissig og grinete mamma til kvelden. Det betyr at det ikke er noe kjære mor for eldste når det er hennes tur... hvert minste lille forsøk på avvik fra kveldsprosedyren blir belønnet med et glefs fra opphavet. Sikkert trivelig etter en lang dag i barnehagen.

Sukk. Bedre lykke i morra til oss alle

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik har jeg ALDRI vært og kunne ALDRI falle meg inn å oppføre meg slik overfor ungene mine. Du skulle aldri hatt unger!

Søren; glemte helt hvor jeg var, det var visst dib-tonen. Haha... jeg bare tulla med deg. Har vært der altfor mange ganger. Bare slik det er av og til, så lenge det er unntaket er det greit. Barn forstår. Dårlig samvittighet hjelper ikke så det kan en bare kutte ut.

Gjest nickedokka
Skrevet

He he, jeg tror ikke jeg er alene nei=) Sa unnskyld for at jeg var sur i det jeg sa natta, da fikk jeg bare et rart blikk. Så enten er hun vant med at jeg er så sur, eller så er jeg surere på innsiden enn på utsiden. Satser på det siste;) Og så var jeg innom i stad og pakket henne godt inn i ekstra teppe og fothus. Og boms så sov hun=)

Skrevet

hehehehehe, takk jeg trengte å le litt nå :-D

Er også overtrøtt og grinete, men har bare meg selv å være grinete ovenfor nå da....men de får høre (se) litt bannskap på facebook da.....hehe

Skrevet

Det hender jeg faller innfor den kategorien jeg også.

Etter en litt kort natt, tidlig morgen, lang dag på jobb, en masete og sutrete tur i fjøset, en sutrete stund til mens middagen blir klar, og 2 trøtte barn som løper rundt og er overivrige til leggetid. Så flekker jeg også kjapt tenner når storesøster ikke vil holde avtalen om å ikke skape seg etter dusjing.

Skrevet

Tror ungene har godt av å lære, at foreldrene også kan være sure og grinete innimellom. At vi bare er mennesker vi også, og at det er helt normalt ;)

Viktig at vi lar de få være sure og grinete også når de har behov for det;) (At vi feks ikke sender de på rommet når de er sure og hissige, og ber de oppføre seg....) Det er naturlige følelser, som vi ikke har godt av å alltid stenge inni oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...