Mirakeljenta08 Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 gutten min er 2år og går fullt i barnehagen.. men den siste tiden har han dyttet i barnehagen og det skjer helt uprovosert.. å de ansatte tar han vekk så vil han liksom ikek høre bare fortsetter med det etetrhvert og virker ikek som han e rlei seg for det helelr skjønner det de skulle følge med på dette siden de ikke skjønte dette. litt bekymra var de. jeg er jo skt bekymra hva kan dette være. jeg tenker hele tidne p autisme men alt annete r jo greit emd han elske rog leke og prate og skjønner flere som har hatt det slik? Er det flere som har hattdet slik og hva kan det være
Dronningen! Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Beklager altså men nå er det nesten så jeg mister kanelbolla ut av den åpne munnen min!! Autisme?? Hvor i alleste dager har du fått det fra... Å dytte når man er to år er ikke unormalt, de har lite språk, mange barn rundt seg og ting skjer fort. Detgår nok bedre etter hvert:o)
Mirakeljenta08 Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2008 fikk beskjed av vennina mi so hadde opplevd det samme med det... skulle no ikke ha sagt det men tror ikke ikek det men de var bekymra... men men
Dronningen! Skrevet 21. oktober 2008 #5 Skrevet 21. oktober 2008 Har venninen din et barn med påvist autisme eller mente hun at dytting var en indikasjon på det??
cherry coke Skrevet 21. oktober 2008 #6 Skrevet 21. oktober 2008 Det er helt normalt med litt knuffing i den alderen=) Ikke bekymre deg. Det kan gå like fort over som det har begynt. Men snakk med barnehagen og blir enige om hvilke "konsekvenser" det skal få for gutten din (eks, ikke oppmerksomhet, oppmerksomhet til barnet som ble dyttet osv). Viktig at han får lik reaksjon hjemme som i barnehagen. Men som sagt, dette er ikke uvanlig i den alderen der=)
Mirakeljenta08 Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. oktober 2008 hun trodde det kunne være et tegn på det ja men tror ikek det egentlig jeg altså... er vel bare litt trass kanskje og slikt emn de følge rmed så ordner seg nok han prate rsom en foss skjønne rmye men skjønne rkanskje ikke helt at det ikke er bra men håper det ordner seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå