Gå til innhold

sopp eller betennelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vondt i den ene puppen. har nå også fått feber og har vondt i hodet. får man feber ved sopp? ser ikke noe i munnen til mini, og heller ikke noe på brystet mitt. andre puppen kjenner jeg ikke noe på, ville trodd at om det var sopp så hadde det smittet over??

får man legetime på dagen når man har mistanke om betennelse eller sopp eller må man vente tror dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har nok brystbetennelse...

Se på puppen din om du har noe rødt merke på den, om det er noe sted det er mer vondt...

Hos meg følte jeg meg plutselig så frysen og ekkel i hele kroppen og det kom sterkt asså... Puppen var litt rød på undersiden og fikk veldig vondt i hodet...

Vi tok feberen på meg på sykehuset (var der i 3 uker) og jeg hadde 40 i feber.... :( Hadde stengte melkeganger sa legen, for mye melk... Måtte bare pumpe og pumpe og massere puppen i varmt vann i dusjen.. jeg dusjet opp til 5 ganger hver dag på sykehuset....

Husk å sov det du kan og dusj og masser puppen!!

Bestill legetime, for du kan trenge antibiotika fort, for går du for lenge, kan det stenge seg helt!!!

Lykke til.... ;)

Skrevet

Hei.

Du har nok betennelse ja. Jeg kom inn på dagen, er kommet ganske langt når du har fått feber, så da er det best å komme seg inn og få pensilin. Du burde få kunne komme inn for en akuttime.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...