Gå til innhold

Ingen symptomer lengre?


martma

Anbefalte innlegg

Følte meg veldig gravid i forrige uke, med kvalme midt på dagen og mye på do, men nå kjenner jeg ikke noe til det lengre. Er det noe å bekymre meg for? Noen andre? Er 5 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mandag til fredag forrige uke var jeg kjempekvalm, og kastet opp nesten hver morgen. Lørdag avtok kvalmen, og søndag og mandag var jeg ikke kvalm. Da dro jeg til legen, men han sa at så lenge jeg ikke hadde hatt smerter eller blødninger skulle jeg ikke bekymre meg. I dag tidlig kastet jeg opp igjen. Merkelig det der...blir glad når jeg er kvalm:) regner med det er det samme med deg. *krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever noe av det samme. Jeg er veldig lite kvalm og er mindre kvalm nå enn for noen dager siden. Ved min forrige graviditet var jeg allerede kvalm i uke 4, nå kjenner jeg nesten ingenting. Er kjempebekymret. Leser bare innlegg om spontanabort, klarer ikke å tro at dette ender bra. Men, har ingen blødninger eller annet tegn til at går galt. Klarer ikke å vente til uke 12 er passert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt Martma. Og jeg kjenner meg veldig godt igjen. Symptomene komer og går hele tiden. Igår var jeg nesten overbevist om at jeg ikke var gravid, og måtte kjøpe ny gr.test, for å få det bekreftet. Jeg er også ca. 5 uker på vei, kommer an på hvilken regning som brukes. Jeg har termin ca 24 juni. Du sier noe "jeg skal bli mamma". Skulle ønske en bare kunne lukke øynene og vips så var vi over 12 uker, da kan man ihvertfallpuste litt lettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg at man mister litt av gleden ved å lese om alle spontanabortene. Synes egentlig at det ikke skulle vært snakket så mye om. Greit at vi vet at det kan skje, men jeg går jo konstant rundt og tenker på at det kan ha skjedd/kommer til å skje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg hadde det sånn hele forrige uke...endte med at jeg tok en test, og 2 timer senere var jeg kvalm som aldri før... spesielt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde veldig ømme bryst, frøys alle timer i døgnet og kunne til tider kun få i meg brødskiver med leverpostei.. vips så var alt dette borte. Men tro meg... det kommer tilbake!!

 

Prøvde å snakke litt med legen min om MA.. for det er jo det jeg frykter. Men hun sa jeg bare skulle holde fokuset på det positive og akseptere at man ikke får vite alt her i livet. Sånn er det å ha streng kvinnelig lege. haha. Men tror jo ikke dette nurket er der inne før jeg får en ul. Syns også det var litt sprøtt at legen ikke tok graviditetstest på meg. Men de ser det vel på blodprøvene.. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har mange symptomer i løpet av svangerskapet, mens andre ikke har noen - og alt er like normalt!!!!!!Har selv svingende symtomer nå snart 6 uker på vei .mitt forrige svangerskap var jeg dårlig form så og si i 9 mnd. Tror det er viktig å heller nyte den gode formen jeg jenter :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper at det er helt i orden å ha mange færre symptomer enn ved forrige graviditet...Jeg er også slik at jeg ikke tror at det er noe der før jeg ser det på UL!! Selv om jeg har et barn fra før og alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...