Moderator. Hannah Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg er så utrolig sjokkert over at så mange sluker mange av historiene her inne, som rått kjøtt. Etterkant hyler en mengde dibbere om hvor mye tråkket på de føler seg over å ha blitt løyet til. Det er da egentlig ikke så stor sak å skille de som flesker på med mengder av bonus på sine historier her inne? Det er jo bare å ta en titt på de som hele tiden må framheve seg selv av hvor mye penger de bruker, hva de kjøper hele tiden og så klart detaljert hverdagsnoveller her. Jeg tror at mange dibbere får for lite oppmerksomhet i hverdagen derfor må de framheve dette her og legger de på 50% så får de det lille ekstra i tillegg her inne. Eller mener dere at mange dibbere legger det ut for å ha det koselig på et nettsted?
Totette&lillebadehette Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Begge deler sikkert? Hvorfor er du her inne selv da?
erteposen + 4 Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 Begge deler og mange andre grunner. En tar jo alt med en klype eller grabb med salt - selv om en svarer skikkelig.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 spiller ingen rolle for meg om historiene er sanne eller ikke, så lenge de skaper en intresang diskusjon
Norwegian by injection Skrevet 21. oktober 2008 #5 Skrevet 21. oktober 2008 Kjøttpølsa er bare en MANN som vil skape trøbbel!
Moderator. Hannah Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. oktober 2008 Jaha...så du er frekk her mot meg? Er det helt riktig innstilling da? Eller føler du bare for å tråkke på noen i dag? Hmmf
Norwegian by injection Skrevet 21. oktober 2008 #7 Skrevet 21. oktober 2008 Nei, jeg mente ikke å være frekk, men skjønner ikke helt hvorfor du skriver et slikt innlegg....er det for å skape trøbbel eller? Skjønner egentlig ikke hvorfor en mann (om du er det?) gidder å være her inne i det heletatt! Dette er ikke frekt ment altså...
Moderator. Hannah Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. oktober 2008 DRIVER DU MED DISKRIMINERING HER????? Kan ikke en mann få være på en skrsvleside eller ville du heller at den het kvinnesiden? TROR du ikke mannfolk får barn????.... for du tror vel du klarte den jobben helt alene eller??? Makan til frekkheter og diskriminering skal en lete lenge etter.
Norwegian by injection Skrevet 21. oktober 2008 #9 Skrevet 21. oktober 2008 Selvølgelig kan en mann være her inne, diskrimmerer ikke....men synes det er snodig at du VIL være her! That's it!
Moderator. Hannah Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 21. oktober 2008 Nemlig du liksom.....herremin for en holdning da..? Tenker nok jeg med 6 barn har mer grunn for å være her inne enn surmulende sutredibbere som har en nattevåken i blandt. Snakk om å være oppblåst liksom...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå