Gå til innhold

noe her med endometriose?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var til legen idag da jeg er ca 3 uker over ikm, og testet negativt hcg. han kunne ikke finne noen "teori" på hvorfor jeg har murringene osv uten å få tr... så han henviste meg til gyn, men ikke før på fredag. han diskuterte med vakthavende lege og de kom fram til at det var mulighet for at det kunne være endometriose.. kan noen fortelle med litt om dette? hva var deres symptomer på det?

 

takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Men jeg er stort sett syklusstabil. Symptomene mine var/er ekstreme menssmerter, svært merkbare eggløsningssmerter og så en lang periode med generelle bekkensmerter og feber, som førte til at de skjærte og kutta litt og fant endo.

 

Men ja, endometriose kan forårsake ustabile sykluser og denslags.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...