Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg var til legen idag da jeg er ca 3 uker over ikm, og testet negativt hcg. han kunne ikke finne noen "teori" på hvorfor jeg har murringene osv uten å få tr... så han henviste meg til gyn, men ikke før på fredag. han diskuterte med vakthavende lege og de kom fram til at det var mulighet for at det kunne være endometriose.. kan noen fortelle med litt om dette? hva var deres symptomer på det? takk for svar:)
Gjest -<<- Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Ja. Men jeg er stort sett syklusstabil. Symptomene mine var/er ekstreme menssmerter, svært merkbare eggløsningssmerter og så en lang periode med generelle bekkensmerter og feber, som førte til at de skjærte og kutta litt og fant endo. Men ja, endometriose kan forårsake ustabile sykluser og denslags.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå