Gå til innhold

Hun skulle bare ha vist.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg kom ned på bussholdeplassen for å ta bussen til jobben i dag, sto det en dame der og delte ut flygeblader. Et kjappt blikk på det hun holdt i hånda, og jeg så at det var et kristent flygeblad. Sikkert jehovas vitne eller noe i den dur. Nei takk, sa jeg.

Hun skulle bare ha vist. Det hun hadde foran seg, var en gravid, ugift kvinne som ikke vet hvem av to menn som er faren til barnet. Atpåtil hørte jeg på ukristelig tungrock på MP3en. Da hadde jeg nok ikke blitt kvitt henne, for hun hadde nok fått det for meg at hun skulle frelse meg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åja..

Nå hørtes du ut som Elling... Det var kanskje ikke så positivt

Skrevet

Ho-ho, ser det for meg. Rock on! :)

Skrevet

Er det noe å være stolt over da? At du ikke vet hvem faren til barnet ditt er? Du BURDE blitt frelst for din egen del

Skrevet

Jeg synes du er kul, HI. Sikkert ikke en sånn som går rundt og synes synd på deg sjøl.

Skrevet

Hva var det hun skulle ha vist deg? Flygebladet? Eller noe annet? Ville du ha sett på noe hun hadde prøvd å vise frem?

Skrevet

For meg er det helt greit at andre har en tro, men å skulle frelse noen og misjonering gir meg frysninger. Grøss!

Skrevet

Vist deg hva da? Barnefaren?

Skrevet

nei hun skulle ha vist deg veien...

ler så jeg griner!

Skrevet

...veien til den rette barnefaren.hehe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...