Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Da jeg kom ned på bussholdeplassen for å ta bussen til jobben i dag, sto det en dame der og delte ut flygeblader. Et kjappt blikk på det hun holdt i hånda, og jeg så at det var et kristent flygeblad. Sikkert jehovas vitne eller noe i den dur. Nei takk, sa jeg. Hun skulle bare ha vist. Det hun hadde foran seg, var en gravid, ugift kvinne som ikke vet hvem av to menn som er faren til barnet. Atpåtil hørte jeg på ukristelig tungrock på MP3en. Da hadde jeg nok ikke blitt kvitt henne, for hun hadde nok fått det for meg at hun skulle frelse meg....
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 åja.. Nå hørtes du ut som Elling... Det var kanskje ikke så positivt
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 Er det noe å være stolt over da? At du ikke vet hvem faren til barnet ditt er? Du BURDE blitt frelst for din egen del
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #5 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg synes du er kul, HI. Sikkert ikke en sånn som går rundt og synes synd på deg sjøl.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #6 Skrevet 21. oktober 2008 Hva var det hun skulle ha vist deg? Flygebladet? Eller noe annet? Ville du ha sett på noe hun hadde prøvd å vise frem?
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #7 Skrevet 21. oktober 2008 For meg er det helt greit at andre har en tro, men å skulle frelse noen og misjonering gir meg frysninger. Grøss!
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #9 Skrevet 21. oktober 2008 nei hun skulle ha vist deg veien... ler så jeg griner!
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #10 Skrevet 21. oktober 2008 ...veien til den rette barnefaren.hehe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå