SAhåpefull Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 dere som har hatt festeblødning: når kom den? hvor lenge varte den? og hvor mye blod/spotting var det?
ma20 Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Husker ikke helt når den kom jeg, men kanskje ca. 1 uke etter eggøsning. Det var bare bittelitt rosa blod på papiret et par dager. Har hatt det tidligere også, så vet at det var det.
♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 på ikm dagen, og varte i 4 dager. var bittelitt rosa første dagen , så brunt de andre dagene.
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 Hadde det uka før IKM, dvs fra 6 til 2 dager før. Litt brunlig utflod og rosa på papiret av og til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå