Gå til innhold

uke 10 og enda ikke ømme bryster..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke det veldig uvanlig?

Leser at mange har ømme bryster allerede i uke 4-5!

Vil dette si at jeg kanskje ikke kan amme? Har ganske små bryst fra før..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare vær glad for at du ikke har det. Jeg hadde ikke mye av det sist, kun de dagene jeg skulle hatt mensen, så ble det borte.

Har ikke noen sammenheng med amming som jeg har hørt iallefall.

Skrevet

Sist jeg var gravid fikk jeg ikke et eneste av de vanlige symptomene/plagene. Jeg var ikke kvalm, hadde ikke ømme bryster, ingen bekkenplager, ikke noe vann i kroppen, osv. Bare vær glad til for alt du slipper unna :)

Skrevet

Jeg har ikke hatt noe særlig ømme bryster - symptomlista passer ikke like godt for alle. Og jeg hadde i hvert fall ingen symptomer i uke 4-5, det kom ikke før i uke 7 med kvalmen. Vær glad du slipper unna plager, du! :)

Skrevet

da skal jeg være glad for det =) takk for svar!

Skrevet

man behøver ikke få ALLE symptomene...

Små bryster er ingen hindring for amming, er flatbrystet selv og har ammet i 15 måneder nå. Jenta fikk bare morsmelk til hun var 7 måneder, og var alltid litt lubben, puppene var fulle av melk dagen etter fødselen, vanligvis tar det noen dager før den kommer. (Hadde henne hos meg hele tiden på sykehuset, også den første natta, så det hjalp vel sikkert på melkeproduksjonen)

Skrevet

Jeg har store pupper og fikk ikke til å amme sist :-(

Så str har nok ikke noe å si ;-)

Skrevet

Jeg hadde heller INGEN symptomer på graviditet forrige gang, kanskje litt kvalm i uke 9-10 tenker jeg.. Men kjente ikke no i brystene i det hele tatt;) kanskje litt når jeg var høygravid;;)

så kan hende det kommer da:)) ellers trenger man ikke bli øm i det hele tatt:)

Lykke til!!:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...