Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håret mitt blir bare tynnere og tynnere. Det begynte for 2 3 uker siden. Dusjsluken er full i hår etter hår vask. Når jeg drar fingrene gjennom håret henger det alltid masse hår igjen på fingrene. Noen med erfaring? Fødte for 3,5 md siden. Har det noe med saken å gjøre? Spiser mye fisk og varierende, så tror ikke jeg har vitaminmangel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt og ikke noe du får gjort med det.. :oP

Du kan jo ta b-vitamin så hjelper du håret ditt til å gro bedre ut igjen!

Skrevet

Dette er dessverre helt vanlig etter en fødsel. Det er en påkjenning på kroppen å gå gravid , å føde og å amme. Men det går heldigvis over. Jeg fikk plutselig krøller noen måneder etter at yngste var født. Vokste ut masse nytt hår som krøllet seg. Har alltid hatt stridt hår før. Fornøyd med håret mitt nå.

Skrevet

dette er helt normalt etter en fødsel. når man går gravid mister man lite hår, og etter fødsel og spess. vist man ammer mister man MYE hår. jeg var slik som deg. nå er det 11 mnd siden fødsel, og jeg mister normalt med hår igjen. hehe.. smør deg med tolmodighet. her hjelper ikke bvitaminer :)

Skrevet

huff, må vel bare leve med det da. Skikkelig kjipt. I hårfestet rundt pannen er det kun noen tynne , flisete slintrer igjen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...