Gå til innhold

Vel, da forlater jeg dere her....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og vi ses forhåpentligvis inne på 1. trimester snart! For ti minutter siden testet jeg POSITIVT!!! Er helt skjelven, har hatt mensmurringer i magen flere dager nå, men etter IKM på torsdag og to negative tester, kjøpte jeg meg en ny i dag. Samboer er bortreist på torsdag, og sitter å funderer på om jeg skal fortelle det over telefon eller vente til han kommer hjem. Forslag til hva jeg skal gjøre??

Er så glad nå!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer... *litt misunnelig* men ønsker deg aaaalt godt=)

jeg ville ventet jeg.. og fortalt det på en artig måte.... ikke helt sikker på hvordan jeg ville sagt det.. hehe... men sku vel klare og finne på noe... jeg for min del har kjøpt en bodt jeg tenker og gi han, lage en god middag eller noe og gi det til han etter på.. kankskje lage en tema middag som jeg har sett flere foreslå tidligere... med små tallerkner, barne bestikk, servere med baby gullerøtter og annen baby mat... fks...

lykke til

Skrevet

Å, for et godt forslag! Får se om jeg klarer å holde meg, han var temmelig nedtrykt da jeg sa at jeg kjente på meg at jeg kom til å få mensen. Men er jo kjempekjekt å se reaksjonen hans!

Lykke til videre, håper spiren setter seg snart!

Skrevet

Gratulerer og lykke til med svangerskapet

Skrevet

Gratulerer så masse;)

Vent til han kommer hjem,ville jeg gjort:))men er ikke så lett når man er så glad og vil dele det videre:)

Skrevet

ja morro og se reaksjonen=)

takk takk... jeg håper også den sitter snart.. kanskje alt neste uke... (er jo lov og håpe=)

Skrevet

gratulerer så mye.

lykke til og kos deg masse.

klem..

Skrevet

gratulerer å mye;-)

lykke til!

Skrevet

gratulere kjæmpe masse, og lykke t i svangerskapet! :D bei jo misunnelig her...hmm :P

æ ville nok ha venta t han kom heim, vess æ hadde klart d då..hehe

men d e jo ikkje SÅ mange daga ijæn:)

Skrevet

Takk for det. Føler nesten det er "urettferdig" at jeg ble gravid på første forsøk denne gangen-gikk en stund sist gang.

Sender masse lykkeønskninger til dere, og håper vi snart treffes på 1. trim!

PS: Jeg sier det på torsdag ;-)

Skrevet

Gratulerer så masse og lykke til. Gi en tilbakemelding fra hvordan det gikk når du fortalte det.

Kjøp også gjerne inn noen søte små sokker eller noe og pakk dem inn som en velkommen hjem gave :)

Skrevet

gratulere så mye!!! :)

Og lykke til videre. Håper å komme etter snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...