OhBaby! Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 går nå inn i vårt 6pp,tr kom i går.. har to til pp før jul,håper på å få klaff på en a dem! jeg er 28år og vi prøver på vår første.
KarLuc +1? Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Hei hei.... så spennende... Håper også det klaffer før jul Jeg er 21 år og har en liten jente fra før...... Er i 1. ordentlige pp.men vi har vært uforsiktig siden 07 da . venter spent på at Tr ikke ska dukke opp.. ikm i dag eller i morgen.krysser fingrene
Seriøst Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg prøver også, hadde en sa i september og har nå fått mensen igjen. Snart er det bare å prøve igjen! :-) Gleder meg!!
Trultetryne Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 Hei! Jeg er 31 år og bor i Sogn og Fjordane. Vi prøver på vårt første barn nå, vi er 8 pp nå, og jeg begynner å bli UTÅLMODIG! Er så redd for at det er noe galt med meg.
OhBaby! Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2008 ja,jeg er også superutolmodig,men samtidig så har mannen min vert masse ute og reist,så tre av mine pp kan jeg nok bare si at vi har hoppet over.. men nå er hanhjemme resten av året,så satser virkelig på klaff nå! ja,er og redd for at det ska være noe i veien med oss,men jeg lar være å tenke p ådet enda ja.. er vi ikke gravide i mai,så begynner jeg å bli litt bekymret. ting tar jo tid. søsteren min brukte 2 år på nr 1 og 9 mnd på nr 2..
julibebi:) Skrevet 21. oktober 2008 #6 Skrevet 21. oktober 2008 Er i 6pp...er 4 dagar over ikm, men negativ test i dag...prøver på nr 2..
KarLuc +1? Skrevet 21. oktober 2008 #7 Skrevet 21. oktober 2008 oj.. spennende da..... er jo de som går 2 uker over før det blir positivt da
petra :) Skrevet 22. oktober 2008 #8 Skrevet 22. oktober 2008 Heia! Vi prøver med nr 2. Har en gutt på 15 mnd fra før. Brukte da 2 år for å bli gravid med han (hadde en SA iløpet av den peroiden), så jeg håper det ikke tar like lang tid denne gangen! Er i 2.PP nå, og krysse fingrene for at ting skjer før jul! Det hadde vore litt av en julegave da!
<3PerLe<3 Skrevet 22. oktober 2008 #9 Skrevet 22. oktober 2008 enda en vestlandsprøver her:D fra rogaland. vi er i vår 33pp og håper virkelig det har klaffet for oss denne gangen. hadde El i helga og i dag var det rosa på papiret:) har egentlig litt blandede følelser. tør ikke håpe, men samtidig håper jeg det jo kjempe masse:D vi må holde hverandre oppdaterte! har ikm uke 45 rundt 5 eller 6 november:D hva med dere? klem
KarLuc +1? Skrevet 22. oktober 2008 #10 Skrevet 22. oktober 2008 oj..det er jo spennende da PerLe Jeg er no en dag over eller akkurat på ikm dagen.. og ikke noe tegn eller antydning på tr.. men testa neg. i dag da.... MEN, har ikke heeelt mista håpet enda.. kan jo ha vært for tidli for min del... men tviler..
Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #11 Skrevet 22. oktober 2008 Halloen Jeg er fra Bergen (litt utenfor) er 32 år og har en på 10 og en på 13 så nå håper vi på en attpåklatt. Er i 2pp og det gikk fort med de to andre. (første var ikke planlagt...) Jeg har også IKM 05. nov. Blir spennende dette Klem
<3PerLe<3 Skrevet 22. oktober 2008 #12 Skrevet 22. oktober 2008 heia godklumpen ønsker søsken: ja det er spennende, men litt kipt at jeg ikke kan teste meg før om 10 dager..kommer aldri til å holde ut så lenge. er jo ikke alle som verken får blødning eller tegn til et stykke ut i svangerskapet. har ei venninne som ikke fikk positiv test før hun var 1 mnd på vei.. litt rart synes jeg. men..kan være graviditetstestene var gamle eller ikke brukbare. ikke vet jeg. men det jeg vil frem til er at det finnes jo håp=) håper for din del at tr uteblir denne gangen unner ingen å vente lenge på spire. det gjør noe med psyken for å si det sånn. selv om en har fått konstatert at alt er som det skal så skjer det liksom ingenting, det er derfor jeg er litt forsiktig med å håpe noenting som helst nå. men kan det være en evt festeblødning jeg har? synes å huske at jeg har lest at om det er friskt blod eller sånn lyserosa i fargen kan det likegjerne være tegn som det å få en mensenlignende blødning.. er jammen ikke sikker jeg.. noen som vet ? klem
KarLuc +1? Skrevet 22. oktober 2008 #13 Skrevet 22. oktober 2008 Ja, var festeblødning eg tenkte på når du skrev det.. ahr ikke opplevd det selv, så er ingen ekspert........... JA, nei, så lenge det klaffer før jul er eg fornøyd gjør selvsagt ingenting å vente enda lenger heller, men da blir eg vel gal av å tenke på d.... så håper jo d har klaffet no..... MEN, tviler...
Icerus Skrevet 22. oktober 2008 #14 Skrevet 22. oktober 2008 Vestlandsprøver her og. Er nå inne i 11 mnd med pp. Så dersom det ikke klaffer til over nyttår så er det utredning på oss. Er nettopp over TR og er på vei inn i en ny pp.
OhBaby! Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #15 Skrevet 22. oktober 2008 så kjekt at vi er så mange som ønsker oss mage her inne fra vestlandet! :) jeg har ny ikm rundt 18 nov,el ca 3 nov.. så da krysser vi fingrene for at det blir klaff for oss enten 18 nov el 18 des. hadde vert kjekt med flere som får pos test da! gleder meg til å gå på mamma og babyshopping i stavanger over jul,forhåååpentlig vis.
<3PerLe<3 Skrevet 22. oktober 2008 #16 Skrevet 22. oktober 2008 ja det er ganske kjekt at det er en del fra vestlandet! hadde vært så kjekt å kunne fortelle det til familien på julaften:D det er noe jeg har drømt om lenge! jeg er også fra stavanger:D stavanger er herrlig rundt julen:D alle lysa og den gode stemningen! OhBaby: har du unger fra før?
EnNySpire:) Skrevet 22. oktober 2008 #17 Skrevet 22. oktober 2008 Er ikke tilfeldigvis noen fra Voss her??
Arb.ledig husmor Skrevet 22. oktober 2008 #18 Skrevet 22. oktober 2008 Hei! Vestlandsprøver fra Hordaland her.. Er nå i vår 4.pp. Vi har et barn fra før, 2 år. Ble da gravid uten mening, så denne ganger e eg litt utålmodig, samtidig så jeg orker ikke prøve så mye da jeg reagerer på sæd (... Men vi får stå på, så skjer det vel snart...
*Babyønske* Skrevet 22. oktober 2008 #19 Skrevet 22. oktober 2008 Hei jenter ) Er fra bergen jeg også) Er i 10pp nå og har ingen barn fra før... Er kjeeempe utolmodig!!! Lykke til....Klem fra meg
OhBaby! Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #20 Skrevet 23. oktober 2008 heia <3PerLe<3 ! ja,julen i stavanger er litt magisk! gleder meg! var jo seff på ikea i går og hamstret julepapir og bånd da..hehe åh,ja,blir nok til at vi venter to,tre mnd med å fortelle,så tenker å kunne overraske mamma med tidenes morsdagsgave! vi er innflyttere,så har ikke noe familie her,så er lett å holde skjult. vi har ingen barn fra før av nei,og etter over 7år sammen,er det jammen på tide å begynne å lage en familie.
Ønsker-en-til Skrevet 23. oktober 2008 #21 Skrevet 23. oktober 2008 Er også fra Stavanger! :-) Har ei tulle på 8 mnd og ønsker oss gjerne 2 tette:-) Men har ikke fått mensen tilbake enda, så vanskelig å planlegge noe...
<3PerLe<3 Skrevet 23. oktober 2008 #22 Skrevet 23. oktober 2008 oh baby: elsker ikea, hva skulle vi gjort uten!? hehe har du bodd lenge i stavanger da? ja det var også en god idè. er så kjekt å når du først skal fortelle det til noen, å gjøre det skikkelig. jeg har også tenkt på en annen måte å fortelle det til venner på: å invitere dem alle på middag og legge kopi av ultralydbildet under tallerknene, ååå det er så mange måter å gå ut med det på, bare fantasien som stopper oss=) hehe selv har vi ingen barn, og har vært med samboeren i 5 år snart. må si meg enig i at det er jammen på tide å sette igang reproduksjonen:D blir spennende og følge hverandre da =) har sikkert spurt om det før og er litt vims hehe, men når er ikm? fikk du utslag på el test? ønsker-en-til: så koselig med folk fra stavanger, leser bare om folk fra andre steder. du er heldig som har ei lita prinsesse! hvor lang tid kan det ta før mensen kommer tilbake etter en har født? 8 måneder uten mens høres jo helt fantastisk ut!!!hehe. men tr er nok rett rudnt hjørnet og da er det bare å sette igang med prøvingen=) lykke til hvertfall. klem
emilie Skrevet 23. oktober 2008 #23 Skrevet 23. oktober 2008 heihei=) er frå hordaland, har prøvd sian mai...
OhBaby! Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #24 Skrevet 23. oktober 2008 ikm hadde jeg på lørdag,fikk tr på mandag.. har ikke brukt noe el test,har ikke tenkt på det en gang.. jeg kjenner når jeg har el,og går ut fra det,åsså ser vi om tr kommer da elelr ikke. vi tar det ganske laid back,ikkeno stress. vi har bodd her i 4 år 2 januar 2009.
OhBaby! Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #25 Skrevet 26. oktober 2008 heia alle jenter! åssen går det med prøvinga? sambo kom endelig hjem i går,så vi er godt i gang! men i dag har jeg ikke vert helt i form,hadd blodtrykksfall to gangner!! hvorfor det??? svimmel og akutt kvalm og blek.. er jo ikke gravid nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå