Gå til innhold

3D UL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker på å ta 3D UL, hvor langt på vei var dere da dere gjorde det? Er bare 17+2 så burde kanskje vente noen måneder?

Takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!! Var på 3D i dag og d anbefales virkelig!!! På grunn av mengde forstervann (tror jeg) anbefaler de 3D fra uke 24 syns jeg at jeg har hørt... Og etter 28 er gjerne babyn blitt for stor til å få gode bilder! Var akkurat 25 uker i dag og fikk kjempeflotte bilder:))

Skrevet

Vi skal på 3D UL denne uken, og jeg er i uke 29.

Fikk beskjed om at rundt uke 28 var den aller beste tiden å gjøre dette på, men alt fra uke 23 - uke 34 var OK.

Gleder meg ;)

Skrevet

Jeg skal på 3D om 2 uker i dag, og gleder meg masse. Jeg fikk beskjed om at det måtte skje mellom uke 24 og 30, men det varierer sikkert fra sted til sted. Jeg er 29+5 når jeg skal ta 3D =)

Skrevet

Hei. Skal på 3D neste onsdag og er da 26+3 ca.. Mellom 24-32 sa de her da. Ikke bra hvis baby blir for stor.. Er uansett kjempemoro..

Skrevet

NB!

På Majorstua klinikken i Oslo (et veldig populært 3D ul sted) så anbefaler de mellom uke 25-30. De tar IKKE 3D ul etter uke 30.

(bare leste her at noen skriver mellom uke 24-34... det gjelder i så fall ikke der.... )

Uke 27-28 er visstnok best!

Skrevet

Bare sånn for ordens skyld ;)

http://www.majorstuaklinikken.no/#Anchor-49575

"Den beste 3D-bildeopplevelsen får man mellom uke 24 og 34 (før hodet går ned i bekkenet)."

http://www.ultralydklinikken.no/index.php?option=com_content&task=view&id=27&Itemid=46

"Vi anbefaler å utføre 3D omkring uke 28, men det er mulig å oppnå gode ansiktsbilder inntil uke 34."

Vi er iallefall enige om at rundt uke 28 er best :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...