Vannmann35 Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg klarer ikke smaken av hverken kaffe, brus, te eller sjokolade for tiden... Noe jeg vanligvis liker godt. Av mat synes jeg lite om pizza, hamburgere og kebab, og biffen jeg spiste i forgårs smakte også rart... Eneste jeg liker godt for tiden er appelsinjuice og cherrytomater... Knekkebrød er også greit. Spiste en fruktsalat med melon, annnas, appelsin og druer her om dagen - den kom rett opp igjen... Trodde frukt skulle være bra jeg... Hvordan er det med dere?
Svale <3 Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Har egentlig lyst på det meste jeg.. Ikke helt bra det heller...
Vivil-08 Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 Ikke mer enn 4+3 så har vel kanskje ikke kommet helt til verken kvalme-perioden eller dilla-perioden enda, men er generelt veldig sulten! Og norsk husmannskost smaker veldig mye bedre enn hamburgere og pizza!! I dag lagde jeg lapskaus fra bunnen av, pleier jeg aldri å gjøre...går vanligvis mye i salater, kyllingfilet og annen "lett" mat.
ma20 Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg er egentlig svært glad i melkeprodukter, men er ikke særlig glad i det nå. Ellers har jeg blitt litt mer begeistret for salt mat, er vel ikke noe særlig bra men...
Marstord Skrevet 22. oktober 2008 #5 Skrevet 22. oktober 2008 Spiser bare melonyoghurt jeg. Det eneste jeg holder på:/
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 22. oktober 2008 #6 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg hadde først en periode hvor jeg bare orket brødskive med Speziatokylling og tomat + ferskpresset eplejuice. Nå orker jeg ikke tanken på det. Nå har det gått i nesten bare Go morgenyoghurt med melon og litago sjokolademelk de siste 2-3 ukene. Til middag er det bare stekte røkte pølser og potetmos som frister. De siste dagene har jeg i tillegg spist hjemmebakt brød eller lompe med Misvær brunost (den er farlig god!!!).
KjM Skrevet 22. oktober 2008 #7 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg må ha mat som smaker mye...men den kan ikke være kraftig for magen...da blir det luft, diare eller forstoppelse her i gården. Varm lunsj er godt...i dag ble det tomatsuppe. Ellers frister pannekaker, hjemmelaget pizza, grillet kylling, appelsin og ananas. Sjokolade og andre søtsaker er ikke så godt lengre...bortsett fra salte sild. Men tror ikke jeg har dilla på noe ennå...bare at ting smaker litt annerledes enn de pleide...
Baby<3 Skrevet 22. oktober 2008 #8 Skrevet 22. oktober 2008 jeg orker ikke tanken på røyk,kaffe,sjokolade eller noe av det som jeg vanligvis spiser... isteden drikker jeg bare juice.. spiser jo mat, men ingenting jeg får skikkelig lyst på lenger...og det kommer jo opp igjen:(
håpogtro Skrevet 23. oktober 2008 #9 Skrevet 23. oktober 2008 Har ikke merket noe spesielt enda (er bare 6 uker). Er vanligvis glad i det meste av mat :-o men i graviditetene mine har jeg faktisk mistet lysten på sjokolade, godis osv. Sunn mat har fristet mest. Håper det blir sånn denne gangen også.
mami78 Skrevet 23. oktober 2008 #10 Skrevet 23. oktober 2008 Er bare 4+1, men har ikke lyst på noe! Spiser jo for det, men stort sett bare brød og knekkebrød. Middag frister ikke, men spiser for kvlamen er ikke her ennå. Vet at den kommer...
Sporty mamma Skrevet 23. oktober 2008 #11 Skrevet 23. oktober 2008 Her går det i rista brød med smør og gulost og farris til. Alt annet byr meg i mot.Er skikkelig kvalm.Er 8+5
Snupi ♥ termin 24.mai 2009 Skrevet 23. oktober 2008 #12 Skrevet 23. oktober 2008 Blå druer, melk, blodpudding, appelsinjuice, farris, havreknekkebrød med ost og paprika.
madisen Skrevet 23. oktober 2008 #13 Skrevet 23. oktober 2008 Her går det i melonyogurt (må være melon) og sjokomelk. Spiser vanligvis ikke yogurt. Drikker mye mere melk enn vanlig. Er vanligvis veldig glad i makrell i tomat, nå klarer jeg det ikke. Blir kvalm først rundt middagstiden, klarer ikke å spise før langt utpå kvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå