Gå til innhold

Er det farlig å være harry?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller kan det være deilig innimellom? Jeg mener. Å blåse fullstendig i hva folk mener om tattiser, barnevognskilt, grilldresser og campingvogner. Selv er jeg harry så det holder. Innimellom. Andre som er harry her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trur jeg må være Queen of harry etter dib`s målestokk. Men jeg syns ikke det er særlig farlig å være meg. Så nei det er ikke farlig å være harry.:o))

Skrevet

Altså. Jeg har jo denne joggebuksa da. Med paljetter jeg oppdaget etter at den var kjøpt (for en femtilapp hos bikbok) Den var førtis og harry på gamle kjerringer som meg. For ikke å snakke om at jeg handler på fretex og loppemarked innimellom. Og opptil flere ganger leid meg campingvogn på ferie.

Skrevet

jeg er ganske glad i og være harry. ihvertfall når det kommer til brune puber

Skrevet

Jo. Det og. Og befriende å ta en øl uten å løse verdensproblemene:)

Skrevet

Fretex og loppemarked er jo ikke harry. Coop Obs, sparkjøp osv. er derimot ganske harry.

Og for å svare på spørsmålet ditt, ja, jeg er kjempeharry, tror ikke det er så veldig farlig.

Skrevet

Jeg er rett og slett dritharry!

Men det vet dere jo allerede:o)

Skrevet

Farlig å være harry??

Nææ...

Det er TØFT å være harry;-)

Gjest Siklerotte
Skrevet

Farlig blir vel feil ordbruk. Men noe å trakte etter? Neppe.

Skrevet

Livsfarlig. Man kunne komme til å pådra seg bart og skinnvest over natta.

Skrevet

Men hvem er det egentlig som bestemmer at noe er harry?

Pila...

Du glemte de hvite tennissokkene:o)

Skrevet

Det som er mest harry av alt er vel kanskje å desperat forøke å IKKE være harry.

Skrevet

Det er forskjell på å ha elementer av harry-ness i seg, og det å være gjennomført harry. hehe.

Mokkasiner, rullings, hvite tennissokker og rullings samtidig som man dytter en barnevogn med barnevognskilt, unge med navnlue og navnet til ungen tattovert på håndleddet! fnis. Da er man gjennomført harry, og helt sikkert uten å ane at man er harry.

Skrevet

Det er bra å være harry. Pretensiøse snobber er kjipe greier.

Skrevet

Pretensiøse folk er aller verst.

Skrevet

Det skulle da stå harryfolk. Jepp...

Skrevet

Livsfarlig!

Jeg kjenner til og med en kjekk mann som heter Harry, og han flørter med meg ;{

Skrevet

Ikke farlig, men fryktelig. Jeg vil helst ikke være harry. Selv om det tydeligvis har blitt politisk korrekt å være det.

Skrevet

Ikke farlig, men ikke noe for meg slik som jeg definerer harry.

Skrevet

ikke farlig.............men det kan være nokså skummelt

Skrevet

Det er mye farligere å bruke masse energi på å være kjempefashion. Spesielt når man er så kul at man ikke kan snakke med folk som bruker Levis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...