Duftlyset Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Og jeg blir så forvirra av kroppen min - den lurer meg så fælt! Jeg er jo småkvalm, tissetrengt og full av andre symptomer... Tok en test nå nettopp, og desverre kom "Ikke gravid" opp. Æsj. Dumme, dumme mensen som plutselig er fler dager forsinket
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 fikk ikke positiv før dag 5 etter ikm....
Duftlyset Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2008 Ojojoj, du må ikke si sånn! Nå gir du meg forhåpninger, haha!
marte har fått mage! Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 Samme her, ingen tr og 3 dager over. Og jeg er ALDRI for sen! ARG! Men, håper og håper og håper......
LiLu:) Skrevet 21. oktober 2008 #5 Skrevet 21. oktober 2008 Samme situasjon jeg og:/ skulle hatt tr på lørdag, og mandag testet jeg negativt. Kjenner mensmurringene, men den vil ikke komme.. Nå tester jeg ikke på lenge, dyrt blir det..
Duftlyset Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. oktober 2008 5 dager over IKM i dag.... skulle hatt mensen på fredag, men får bare negative tester! Hva skjer egentlig??? Veldig lei meg nå
Elva Skrevet 22. oktober 2008 #7 Skrevet 22. oktober 2008 Eg m,e. Sko hatt TR fredag eller lørdag, men ingenting ennå. Testa meg mongen gonger nå, men bare neg. Tror at syklusen min e forlenga da, fordi det slo ut på EL både dag 14 og 21 i PP. Så får vell se an te helgå igjen. Har ingen symptomer , så tror ikkje de e någe denna gong heller
marte har fått mage! Skrevet 22. oktober 2008 #8 Skrevet 22. oktober 2008 Da har jeg fått mensen! Egentlig greit, bedre enn å vente ihvertfall! Håper det oppklares for dere snart, lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå