megh Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Hei, jeg har nettopp spist en wienerpølse som ikke var helt varma. Tror dere det er trygt? vet dere forresten om pølser er ganske trygge før de blir varmet?? takk for svar.
frua Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Ikke noe problem. Pølsene er gjerne steemet/kokt før ved produkjon. Du kan trygt spise kalde pølser så lenge de oppbevares som anvist på pakken.
birrisj05.02.09 Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 Pølser er jo kokte fra før, så de skal jo egentlig bare varmes. Så du er nok helt trygg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå