Gå til innhold

trodde virkelig det skulle klaffe denne gang men....

Anbefalte innlegg

Skrevet

den gang ei!:( var så sikker innerst inne at skuffelsenble stor da tr kom på besøk...var også min første pergo kur så trodde den hadde gjort susen:( pluss en masse symptomer...mend et har jeg hver eneste mnd så er vel på tide å snu det på hodet å kjenne etter om jeg ikke har ett eneste symptom..da kan det jo være underet har skjedd....rart med det der..leser at mange som har blitt gravid var sikre på at det ikke hadde klaffet pga null symptomer.....kroppen er en underlig greie altså...ble langt dette men nå lurte jeg på om jeg skulle prøve ut akupunktur se om det kan hjelpe..noen som har noen innspill ang akupunktur eller andre alternative ting?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjedelig da:/ forstår du blir skuffa.. Dette med symptom er ikke så lett å forstå seg på. Noen har mange, andre ingen. Jeg selv hadde omtrent ingen symptom da testen ble positiv forige graviditet. Så var heelt sikker på at jeg ikke var gravid. Eneste jeg husker er kaldsvetting om natta men det tok jeg ikke som symptom. Merka ikke noe særlig på kroppen før i 5-6 uke faktisk.

Kan ikke svare på akupunktur spm ditt, men ville prøvd det jeg. Har litt tro på alternative ting.

Håper i hvertfall det klaffer neste gang.. Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...