Vannmann35 Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Konstant kvalm, spydd 5 ganger de siste 2 dagene... Konstant trøtt og uopplagt... Tanken på å gå slik i 7 måneder til frister lite! Har ny jobb hvor jeg stadig blir tildelt nye, og utfordrende arbeidsoppgaver, men føler virkelig ikke at jeg har overskuddet til å gå inn i oppgavene med den entusiasmen som jeg burde. Håpet mitt er at dette er en forbigående fase, at det blir bedre... Men blir det egentlig det? Får man energien tilbake, før fødselen?
Hemmeline Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Ja det er forbigående! Så fort kvalmen forsvinner så kommer også energien tilbake. Håper det går fort over hos deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå