Gå til innhold

Uff så lei jeg er...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Konstant kvalm, spydd 5 ganger de siste 2 dagene... Konstant trøtt og uopplagt... Tanken på å gå slik i 7 måneder til frister lite! Har ny jobb hvor jeg stadig blir tildelt nye, og utfordrende arbeidsoppgaver, men føler virkelig ikke at jeg har overskuddet til å gå inn i oppgavene med den entusiasmen som jeg burde. Håpet mitt er at dette er en forbigående fase, at det blir bedre... Men blir det egentlig det? Får man energien tilbake, før fødselen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er forbigående! Så fort kvalmen forsvinner så kommer også energien tilbake. Håper det går fort over hos deg.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...