Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg var til legen idag og han hadde ingen anelse på hvorfor jeg ikke hadde fått tr. han henviste meg til gyn, men ikke før fredag.. han sa det kunne være endometriose... har noen erfaring med dette? er det vanlig at kvinner under 20 år skal få det? takk for svar:)
marte har fått mage! Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Hei Mina's mamma! Det har kommet et eget forum for dette. Klikk på Debatter i det orange feltet oppe til venstre, der finner du Forum for de med endometriose. :)m
Prøvigjen Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg fjernet endometriosen i august. Hadde også tette eggledere som nå er åpne.Har ei datter på 18 mnd nå som vi fikk med prøverør. Nå sier de vi kan få søsken på naturmetoden etter et lapraskopisk inngrep=) Endo er ganske vanlig altså, men vet ikke vedr alder...vet bare at endometriosen kommer tilbake, så det er størst sjanse for å bli gravid like etter operasjonen.
Prøvigjen Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 Forresten så kan man bli gravid med endometriose, men sjansen er bare mindre...;-) men skjønner ikke hvorfor du ikke skulle ha fått mensen av den grunn? Jeg har alltid mensen (MASSE mensen), og den er helt regelmessig!
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg har aldri hatt unaturlig mye mensen og ingen plager før nå for tre uker siden. trodde jeg var gravid men tester bare neg... han tok ingen undersøkelser bare hcg, crp og uvi og alle negativ. jeg har smerter av og til nedre mage til høyre... er jo bare 19, så jeg må innrømme at jeg er ganske nedfor nå....
Små Einsteins Skrevet 22. oktober 2008 #6 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg utredes for endometriose, vært på flere undersøkelser og har hatt noen cyster.De er usikre på om jeg har de siden jeg ikka har så ofte plager.Jeg har også vondt nederst på høyre side når jeg først får vondt og klarer ikkke gå oppreist engang.Prøver å bli gravid nå så det blir spennende å se..Visste ikke at det var et eget forum om dette her det var et godt tips:)skal titte der med engang.Lykke til håper de finner ut av det.Frustrerende¨å gå å ikke vite om man har det siden man kan ha vanskeligheter med å få barn huff..
Små Einsteins Skrevet 22. oktober 2008 #7 Skrevet 22. oktober 2008 De har forressten egen hjemmeside og der står det alt om symtomer, barnløshet ja alt man lurer på.www.endometriose.no. Jeg har nesten ikke mensen jeg heller max 2 dager og blør svært lite,Jeg har heldigvis en datter fra før av før de trodde jeg hadde dette.Plagene begynte for 1 år siden og jeg er nå 26år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå