Gå til innhold

Ultralyd i uke 7, forsterets str tilsa uke 6..... Samme som skravle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg VET jeg er mellom 6+5 og 7+1 i dag. Likevel viste ultralyden at jeg var bare 6+1... Vet det ikke er så mye, men syns det er litt skummelt med tanke på at fosteret er så lite i utgansgpunktet...

Noen som har råd og/eller erfaring? Kan noe være galt, eller er det normalt at de kan være mindre enn de "skal"?

Håper noen kan hjelpe, ble redd jeg...

Ellers så alt bra ut da! Hjertet banket:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg ble også satt tilbake en uke på tidlig ultralyd (Trodde jeg var 9 uker, men legen mente 8 uker). Men på ordinær ultralyd (uke 18) fikk jeg termin tre dager før min beregnede termin. Dvs 10 dager forskjell på tidlig og ordinær UL. Er 23 uker på vei nå og kjenner masse spark og alt er bra.

Bare ta det med ro og kos deg over at du så et bankende hjerte.

Skrevet

Husk at UL ikke er en fasit! Jeg var på UL og fosteret ble målt til at jeg var 8+6 +- 8 dager. Så du kan hive inn en uke på hver side i slingringsmonn, husk at det er snakk om millimetre her. Du har nok ingenting å bekymre deg for :)

Skrevet

Jeg opplevde akkurat det samme som deg. Var på ultralyd i uke 7,men legen mente jeg bare var i uke 6. Han målte da fosteret til 0,5cm. Skulle vært 1 cm i uke 7 mente han.

Jeg har helt regelmessig mens og kjenner når jeg har eggløsning,så jeg også stusset over dette.

Nå skal jeg tilbake på fredag.Da skal jeg etter mine beregninger være i uke 10. Blir spennende å se hva ultralyden måler fosteret til da.

Skrevet

Tusen takk for svar jenter!!:) Det hjelper godt på!

Ønsker:-)oghåper:-): Lykke til i morgen! Det hadde vært supert om du oppdaterer i tråden hvordan det han gått!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...