Gå til innhold

hode Opp eller Ned?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm jeg er 33uker nå snart.. men skal ikke den lille ligge med hode ned nå da? Min sparker skikkelig ned hver dag.. :) er vell på tide den ligg med hode ned eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med min første lå han med hodet ned og var festet i uke 31 ihvertfall.

Mens denne gangen ligger han i sete leie,og jeg har bare 4 uker igjen til mens termin,håper han snur seg før den tid.

Skrevet

å huffda.. det er ikke noe morro. men de sier det å kan være en grei fødsel da.. ikke vet jeg men :-/ vill min skal snu seg iallfall hehe

Skrevet

Nei,jeg lurer meg litt på om jeg da skal undersøke mulighetene for keisersnitt,hadde en hard fødsel med en stjernekikker sist,så er nok litt pysete =)

Skrevet

Godt å høre det er fler en meg som er i den situasjonen :S (ikke sånn at jeg mener det er bra du sitt i den da hehe) men har man hard fødsel fra før, er ikke en sete fødsel noe man ser frem til iallfall :(

Skrevet

Nei,det er nok ikke det man ser frem til nei..hehe..!

Men keisersnitt er jo "hardt" det også?? tar det ikke lang tid å komme seg etter et keisersnitt? Må undersøke litt der jeg =)

Skrevet

vell.. har sett de som har tatt som har vært i bra form etter på, som har vært bedre i stand en med fødsel. Men har jo sine bakdeler det snitte å ja :( desverre.. men kan bli en roligere omgivelse ved snitt.. jeg syntes ikke det var noe morro med fødselen sist så der sitt angsten enda :()

Skrevet

Jeg kjente på angsten leeenge,og trodde jeg hadde begynt å venne meg til tanken på fødsel nå.

Men det var før jeg fikk vite om seteleie,skal ta en ordentlig prat med legen,tror ikke jeg tør å føde vanlig når han ligger sånn.

Begynner å ønske meg keisersnitt mer og mer.

Skrevet

Da er det lurt kontakte de nå.. mens du enda kan ;) hehe..

jeg skal begynne på samtaler nå.. veldig greit å få litt hjelp å komme med egne ønsker..

er jo ikke alle som vill ha en vag. fødsel. uansett om det ikke er bra ol. er vell ikke altid bra med vag . fødseler heller ;)

Skrevet

Hvem snakker du med for å få keisersnitt-samtale da?

Jeg går ikke til jordmor,det er den køen her hos henne.Er det ikke noe fastlegen min kan gjøre for å hjelpe meg på vei?

Kjentes ut som han festet seg godt i natt,boret seg på plass.

Har du fått tilbud om snuing?

Skrevet

Hu reagerte ikke en gang på at den lå feil vei ell da :S så syntes det er litt rart.. mulig tidlig! vet ikke helt..

Legen kan fint henvise, men om du ikke har igjenn så lenge tror jeg at je ville ringt opp på føden å spurt pent om noen hadde tid til å prate litt ang det problemet, får bedre å få hjelp tidlig om mn har vansker..

Skrevet

Har ærlig talt ikke tenkt på å ringe føden selv,tenker alltid at man må ha de forbaskede henvisningene..hehe..!

Men skal en tur til byen i morgen,så da kan jeg dra rett opp på føden og snakke med de selv,kanskje det er lettere?

Legen min informerte meg ikke om seteleie,jeg leste det på helsekortet i går kveld,enda jeg spurte han om hodet hadde festet seg,han svarte bare at "nei,det hadde det ikke" =S

Kan si det sånn at jeg ikke sov godt i natt ja.

Han har heller ikke skrevet noe om det er festet eller bevegelig.

Skrevet

Min siste var i seteleie frem til fødsel, men hadde god plss pga mye fostervann.. men de tok nøye ultralyder, og sjekket at ungen ikke var får stor til sete leie..

Nei hadde rett å slett reist å snakket med de.. får de er veldig snille som regel på sånne plasser..

ta med helsekortet ditt.. si du er bekymret

Skrevet

Tror nok jeg skal gjøre det,akkurat nå orker jeg ikke tanken på vanlig fødsel engang.Holdt på å begynne å gråte når jeg så den "S"'en på helsekortet!!

Tusen takk for flotte tips,deilig å snakke med noen i samme situasjon!!

Skrevet

Lykke til :)

Bedre å snakke med de om det en å gå å ha det vondt inni seg..

rart ikke legen henviste deg inn til ultralyd får å sjekke str på barn.

Skrevet

Føler han ikke gjør noenting om jeg ikke ber han om det.

Måtte mase meg til termin sjekk og vekst estimering,da han endelig fikk sendt den avgårde var det for sent til å endre den skriftlig.

Jordmor som tok ultralyds undersøkelsen kunne bare si seg enig med min termin muntlig.DA var jeg hissig da =(

Får forberede meg på en hissig samtale neste Fredag..!!

Skrevet

babyen har fortsatt god plass, selv om det ikke kjennes slik ut. Kan fortsatt snu seg ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...