tuppa prøvd lenge Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 ja da satte legen meg på pergotime for han tror jeg sliter litt med eggløsning.skal prøve dette den måneden her og hvis ikke det funker så skal jeg få kraftigere dose for jeg fikk svak dose nå. hvis ikke pergo funker i det hele tatt så skal jeg videre for å ta flere tester og etterhvert ta lap på sykehuset. han vil først sjekke ut meg før han tar sambo for han tror først og fremst det er noe galt med meg. så dette blir spennende!:-) er det noen her med erfaring med pergo? noen som ble gravid med det? eller bivirkninger eller noe sånt?
Peders mamma Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Hei du:) Jeg er inne fra 2 trimester og sniker jeg Jeg er nå gravid ved bruk av pergo. Merket eggløsningen veldig godt, så da var det bare å sette igang ! Hadde ingen bivirkninger jeg nei ...kjente bare eggløsninga veldig godt Lykke til !
tuppa prøvd lenge Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2008 å så fint! jeg liker positive og oppmuntrende svar;-)hehe håper jeg også slipper unna bivirkningene. masse lykke til med spiren din!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå