Gå til innhold

Mann i turnus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere som har det som meg, at typen/mannen jobber i turnus.. som at han er 2 uker borte og 3 av.. synes det blir tristere og tristere for hver gang han drar- ganskje kjipt! vanskelig å holde humøret oppe- tror det er hormonene som er ute og 'sykler'. men synes det er litt vanskelig.. men de ukene som er han er hjemme, er det tommelen opp for=) men uansett, 2 uker hvor han er borte- føler meg litt alene.. noen flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

men nå er det bare 2 måneder igjen da=) men alltid like godt å få ting ut=)

Skrevet

Skjønner deg godt jeg :o) Mannen min jobber offshore, 2 uker på & 3 uker av. Er ufattelig deilig de 3 ukene han er hjemme. Har en jente på 4 år, en gutt på 2 år & baby i magen. Med 2 overaktive unger & lav blodprosent, jern & b12 mangel føler jeg meg ganske utslitt når han er borte. Jobber mannen din offshore og??

Skrevet

ja, hyan er offshore han også, ja! med samme turnus som din ser jeg=) har bare meg og magen og passe på da.. sliter med bekkenløsning- så det er som tærer.. har du lenge igjen da?

Skrevet

Mannen min jobber 2 uker og har fri 2 uker.

Så litt mindre fritid enn dere andre sine menner.

Jeg er vant med det,og syns det er helt greitt egentlig.

Da minstemann var 4 uker gml reiste han på jobb og var borte 5 uker.

Det var tøft det...

Regner egentlig med travle tider når han er på jobb,siden jeg har en liten på 17 mnd også.Men siden han er i barnehagen på dagtid håper jeg og tror det hjelper på litt.

Har ei på 9 år også,som er superflink til å hjelpe til.

Min mann er sjømann, kapetin.

Skrevet

Har en kjærest som jobber og studerer i en annen by, og jeg er nyinnflyttet uten nettverk, det er ikke bare bare med bekkenløsning og laaange kvelder i sofaen. Vi sees ca hver 3. uke, og da ofte bare ei helg. :( Heldigvis varer ikke dette evig, han flytter hjem til sommeren.

Skrevet

Heisann, off, bekkenløsning er ikke moe å tulle med!

Jeg har terminn 11 jan, men blir sat igang 3 uker før termin....sånn ca 18 des :o) Hva med deg, lenge igjen?

Ellers så bor vi i Bergens område, jobber offshore jeg og! Jeg er ansatt i ett operatør selskap, mens mannen min er ansatt i ett service selskap. Jeg jobber 2 uker på & 4 uker av, litt bedre det :o) Har vært sykemeldt siden juli, begynner å bli lei av å være hjemme! Ellers håper jeg at alt går bra med deg :o) Masse lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...