DesLykke08<3SepLykke12 Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Noen flere som har det som meg, at typen/mannen jobber i turnus.. som at han er 2 uker borte og 3 av.. synes det blir tristere og tristere for hver gang han drar- ganskje kjipt! vanskelig å holde humøret oppe- tror det er hormonene som er ute og 'sykler'. men synes det er litt vanskelig.. men de ukene som er han er hjemme, er det tommelen opp for=) men uansett, 2 uker hvor han er borte- føler meg litt alene.. noen flere?
DesLykke08<3SepLykke12 Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 21. oktober 2008 men nå er det bare 2 måneder igjen da=) men alltid like godt å få ting ut=)
:*lillefru*:har født*: Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 Skjønner deg godt jeg ) Mannen min jobber offshore, 2 uker på & 3 uker av. Er ufattelig deilig de 3 ukene han er hjemme. Har en jente på 4 år, en gutt på 2 år & baby i magen. Med 2 overaktive unger & lav blodprosent, jern & b12 mangel føler jeg meg ganske utslitt når han er borte. Jobber mannen din offshore og??
DesLykke08<3SepLykke12 Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2008 ja, hyan er offshore han også, ja! med samme turnus som din ser jeg=) har bare meg og magen og passe på da.. sliter med bekkenløsning- så det er som tærer.. har du lenge igjen da?
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 21. oktober 2008 #5 Skrevet 21. oktober 2008 Mannen min jobber 2 uker og har fri 2 uker. Så litt mindre fritid enn dere andre sine menner. Jeg er vant med det,og syns det er helt greitt egentlig. Da minstemann var 4 uker gml reiste han på jobb og var borte 5 uker. Det var tøft det... Regner egentlig med travle tider når han er på jobb,siden jeg har en liten på 17 mnd også.Men siden han er i barnehagen på dagtid håper jeg og tror det hjelper på litt. Har ei på 9 år også,som er superflink til å hjelpe til. Min mann er sjømann, kapetin.
Januargull-09 + augustspire-11 Skrevet 22. oktober 2008 #6 Skrevet 22. oktober 2008 Har en kjærest som jobber og studerer i en annen by, og jeg er nyinnflyttet uten nettverk, det er ikke bare bare med bekkenløsning og laaange kvelder i sofaen. Vi sees ca hver 3. uke, og da ofte bare ei helg. Heldigvis varer ikke dette evig, han flytter hjem til sommeren.
:*lillefru*:har født*: Skrevet 22. oktober 2008 #7 Skrevet 22. oktober 2008 Heisann, off, bekkenløsning er ikke moe å tulle med! Jeg har terminn 11 jan, men blir sat igang 3 uker før termin....sånn ca 18 des ) Hva med deg, lenge igjen? Ellers så bor vi i Bergens område, jobber offshore jeg og! Jeg er ansatt i ett operatør selskap, mens mannen min er ansatt i ett service selskap. Jeg jobber 2 uker på & 4 uker av, litt bedre det ) Har vært sykemeldt siden juli, begynner å bli lei av å være hjemme! Ellers håper jeg at alt går bra med deg ) Masse lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå