suski22.12.08 Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 De siste 2 dagene har jeg kjent så godt som ikke noe liv i magen, mot normalt meget høyt aktivitetsnivå. Er litt usikker på hvor mye jeg skal legge i det her. Har kjent liv ca 3 ganger i går og 1 gang hittil i dag (svakt). Tok frem dopplern og hjerteslagene er normalt raske og virkere normalt kraftige. Noen som kjenner til retningslinjer? Blir alltid så ute av meg når jeg må ringe føden/legen, så fint hvis dere vet hva som er "regelen" her.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Man skal ringe når man merker forandring i babyens sparkemønster. Jeg hadde ikke nølt med å ringe, hadde ringt i går tror jeg..
suski22.12.08 Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2008 Har vært på sjekk på sykehuset. Alt var selvfølgelig helt fint. Egentlig veldig glad jeg dro dit, for det lave aktivitetsnivået kommer kanskje til å vedvare, da bebisen sparker inn i morkaka nå (hadde snudd seg uten at jeg merket det). Takk for svar (det var selvfølgelig helt rett å ringe sa jordmor)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå