Gå til innhold

I natt hadde jeg en syk drøm!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For det første, så har jeg virkelig begynt å lure på kroppen min i det siste.

Jeg har vært veldig opplåst og dårlig i magen. Føler jeg ikke går ned i vekt uansett hva jeg gjør.

Jeg har vært helt enormt overfølsom. Jeg begynte bl.a. å grine for en kommentar som var ment som en spøk (ikke noe grov spøk heller) og måtte sende barna på badet for å kle av seg (rett før leggetid) fordi jeg ikke klarte å slutte å grine. Hehe, det høres helt tragisk ut men det var helt fælt. Jeg gråt og gråt i over en halv time. I går var jeg også supersensitiv.

Gravid tenker du sikkert. Tro meg, jeg har vært inne på tanken. Men jeg har jo spiral. Og selv om det er mulig å bli gravid likevel, så tviler jeg sterkt egentlig. Har ikke sånn feeling.

Men i natt drømte jeg noe grusomt ekkelt. Jepp ADVARSEL, her kommer ekle detaljer....!

Jeg husker ikke så veldig mye av det som skjedde før og etter, men akkurat selve hendelsen husker jeg godt.

Jeg hadde vondt i magen tror jeg, og hadde ikke på meg bukse. Så jeg begynte liksom å "lete" etter noe oppi der, og så kjente jeg at det var noe da, så etter å ha stresset litt, dro jeg ut en "slimpropp" som var helt gjennomsiktig og geleaktig, firkantet og omtrent like stor som et såpestykke (type Lano liksom. Altså stort.)

Rett etterpå dro jeg ut en rødbrun ruglete størknet klump (fy søren så ekkelt) og jeg så HELT tydelig en "baby" der. (Et foster men som hadde fått alle former og alt.)

Det var helt grusomt. Tror aldri jeg har hatt en så ekkel drøm. Var like ekkelt når jeg våknet.

Hvorfor i huleste drømmer jeg sånt? Hva betyr det?

Er det kanskje bare fordi jeg har tenkt en del på sånt i det siste pga. kroppen sin merkelige oppførsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hallo!! gå å kjøp en test!!

festlig drøm! not!!

Skrevet

Ja men jeg tviler egentlig på at jeg er gravid altså:-s

Skrevet

Øh.. Hmmm.. Siden du har tenkt tanken om graviditet, så har det kanskje lagt seg i underbevisstheten, slik at du drømmer om det.. Eventuelt så ER du faktisk gravid og underbevisstheten prøver å si det til deg... Eeeellers så er du bare blitt litt små-sprø.. :P Men kjøp deg en test du, så kan du bli sikker på det ene eller det andre..

*smask*

Skrevet

Hihihi søta:-P

Jeg tror det sistnevnte alternativet er det beste - jeg er helt sikkert bare blitt sprø;-)

Skrevet

Sånt liker vi, flodhesten min:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...