Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg tenkte å gi mini på straks 8 mnd noen brødbiter med leverpostei på til frokost.. Dere som gir det, hvor store biter gir dere? Hvor mye gir dere? Og forslag til andre pålegg? Han har null tenner foreløpig....... :-)
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg ville ha smurt ei brødskive, delt den i to eller fire - og så latt ham kose seg med tygging og gnaging på egen hånd. Blir masse gris, men også masse matglede og moro. Unger som får prøve seg litt på spising alene mestrer raskere kunsten. Har ikke noe å si at han ikke har tenner - sikkert bare godt for gommene hans å få gnage på litt brød.
iriss Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 Her var leverpostei og most banan favorittene på brøskiva den første tiden. Jeg pleide å skjære brødskivene i terninger på ca 1 x 1 cm. Jenta mi begynte fort å spise selv og ble flink til det, og koste seg veldig med måltidene. Druer skåret i små biter var også en stor favoritt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå