mortilgutt Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Har vore hos gynekologen i dag, men han kunne ikkje finna noko foster...7 veker på veg.... trist, trist, trist!!!
Glaglagla!! Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Så utrolig trist! Hadde du noen "anelse" selv???? Eller var det et fullstendig sjokk?
Hemmeline Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 Kjempetrist:( Sender over en stor trøsteklem
zone05 Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 Trist ja... føler med deg... Nettopp fått beskjed at hcg stiger for lite til at dette kan gå bra.... 5 uker..evt gravid uten for livmor. Så nå må vi vente en uke. Føles så urettferdig til tiderer.... Sender deg trøste tanker.... vet hvordan du har det nå....
mortilgutt Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2008 Hadde ingen anelse sjølv, nei! Gyn spurte meg korleis eg hadde det, og eg sa at eg er voldsomt trøytt og småkvalm. Det var eit godt teikn, sa han...... men men. Skal tilbake om ei veke for han ville sjå om han hadde oversett noko, men han ga meg ingen forhåpning om det! MEN når det først skulle gå galt så er det betre no før eg kjenner sparking! Det er som om det ikkje er noko der utan alt det uvel eg kjenner i kroppen. Tusen takk for ALL medkjensle!!!!! Og lukke til med dykkar små!
høno71 Skrevet 21. oktober 2008 #7 Skrevet 21. oktober 2008 Stor trøsteklem fra meg også! Jeg begynte å blø i uke 15 og kom inn på ultralyd....livmor var godt forstørret, men intet foster....syntes det var rart, men kroppen bruker litt tid på å fatte at fosteret har gått til grunne i f.eks uke 3,4 eller 5. Syntes ikke det var så vanskelig- hadde vært verre å sett et dødt foster! Håper du blir gravid fort igjen!
Vannmann35 Skrevet 21. oktober 2008 #8 Skrevet 21. oktober 2008 Uff da! Hvordan går dette egentlig ann? Kan man virkelig gå rundt å ha alle symptomene på å være gravid, samt ha testet positivt, uten å være gravid likevel? Vil man ikke få blødninger dersom fosteret dør?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå