lene_86 Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Noen erfaringer eller mange som har kjøpt denne? Skal til Sverige og kjøpe vogn til helga:)
KarLuc +1? Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 sniker inn her bra Bli Gravid eg men ja, vi hadde denne vognen.. og vil bare si : løp og kjøp veeldig fornøyd med den.... og veldig lei meg for at vi måtte selge den pga hofte pute........ men skal garantert ha den neste gang om ungen ikke får hoftedysplasi
lene_86 Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2008 Er baggen stor? Hvor lenge får man brukt baggen ca? God plass til pose? Behagelig å trille?
På tide* gutt08-gutt11 Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 Hei. Jeg har denne vogna, 2007 modell. 2008 modellen har noen andre hjul. Tror ikke det skal utgjøre noen store forskjeller. Jeg har duo vogn (en bagdel og en sportsdel) Hardbaggen er større enn den myke baggen som følger med vogna når enn kjøper kombivogn. Sønnen min er snart 6 mnd. og i dag la jeg han over i sportsdelen pga. baggen var nesten blitt for kort. Sønnen min er nå 67-68 cm lang. Det finnes 2 typer understell/vognrammer, Understellet mitt gjør at hjulene går sammne i lengden når jeg slår den sammne. Dette gjør at den tar mindre plass. Ganske greit når du skal ha den i bilen. Da får du plass til litt flere handleposer :-) Tror det koster litt mer med slikt understell, men be de i butikken om å vise deg forskjellen. Jeg har ingenting å klage på!!! Lykke til med kjøpet.
River Skrevet 21. oktober 2008 #5 Skrevet 21. oktober 2008 Har denne vognen, og er fornøyd. Har med Compact understell, ganske praktisk siden jeg ikke har så stort bagasjerom på bilen. Lykke til med vognkjøpet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå