Gå til innhold

Gratulerer så mye Rødtopp!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer så mye med gutten din!!!

Her er melding som tikket inn for noen minutter siden:

Hurra! Da har vi fått den vesle gutten vår :-), Han kom 1458 i turbofart. 48 cm lang og 3090 gram. Alt bra med oss alle.

Nok en gang! Gratulerer så mye og gleder meg til å se bilder av den lille og ikke minst ei stolt storesøster :-)

stoooooooor klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå, så koselig!! Gratulerer så mye! Gleder meg til å høre om opplevelsen og se bilder av vidunderet!

Håper alt står bra til med dere alle!

Skrevet

Oj oj oj... har han kommet allerede ja... hadde jo helt glemt at de barna dine er noen utålmodige sjeler.

Gratulerer så masse, med lille prinsen! Gleder oss til å høre alt om å være 2 barns mor og hvordan fødselen var sov.

Stor klem fra Benedicte og mamma`n

Skrevet

Hei.

Gratulerer så masse Rødtopp. Vi gleder oss til å høre fødselshistorien og se bilder av nurket. Håper alt står bra til og vi sender masse lykkeønskninger og klemmer fra alle tre her.

Skrevet

Gratulerer så mye til dere alle sammen! Tenk, nå er dere fire! :-)

Gleder oss til å se bilder og høre hvordan alt gikk (vi vet jo at dere er en travel gjeng som har dårlig tid da hehe). Klem fra mamma & Mia

Skrevet

Hei

Gratulerer så mye med lille gutten! Vi også gleder oss til bilder og til å høre historien :-)

Det vart jo før tiden denne gangen også, men regner med du var litt mer klar nå enn sist!!

klem fra Linerla og Tobias

Skrevet

Gratulerer så masse med prinsen. Gleder oss til å høre hvordan det gikk og til å se bilder av han.

Stor klem fra Mathea og mamma

Skrevet

Gratulasjoner og hilsener fra Paris! - Det var jammen koselig å lese meldingen din og høre at alt har gått bra med dere!

Gleder meg sammen med de andre, på bilder og fødselshistorie!

Skrevet

Gratulerer så mye!!!!!

Det var flott å høre at alt står bra til. Vi gleder oss masse til å høre hvordan det går med dere.

Hilsen ei som er utrolig verpesjuk:)

Skrevet

Oj oj oj, Gratulerer så mye!! Det var godt å høre at alt har gått bra og at den lille nå er ute. Håper hele familien har det fint! Gleder meg til å høre elt sammen;-)

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Gleder meg til å høre fødselshistorien og se bilder. Håper alt er vel med dere. Kos dere masse!

Klemmer fra Adrian og meg :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...