Gå til innhold

Tilbake for å prøve på nr 3!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen, jeg henger meg på lasset. Har vært innom her flittig under de to forrige svangerskapene mine, har barn på 2 og 4. Nå prøver vi på nummer 3:)

Og før denne runden gjør jeg meg flere tanker... jeg tenker mye på alderen, er 36, er jeg forresten da innenfor "fostervannsprøvegrensa"? Det er jo ikke tvil om at det skal være vanskeligere og vanskeligere å bli gravid i moden alder, etter 35 år daler visst sjansene med 10% hvert år... MEN så leser man jo om alle over 40 som får det til! Vi har brukt 3-4 pp for å bli gravid med de to forrige, og håper selvfølgelig det skal gå like greit denne gangen. MEN tar ingen ting for gitt!

De to forrige svangerskapene har jeg vært frisk og fin, lagt på meg 18-19 kilo, men mistet de ganske lett og kjapt etterpå (heldiggrisen meg...puh!) Denne gangen kunne jeg ønske jeg klarte å holde meg unna alt som er altfor godt (sjokolade, for eksempel;-) og kanskje ikke legge på meg så mye...

Og så håper jeg bekkenet mitt vil være kompis de neste månedene. har faktisk fått bekkenløsning etter fødslene, noe jeg håper ikke blir verre. Legen min sa at det ikke nødvendigvis ville bli det, så jeg krysser fingrene.

Jepp, så da er vi altså i gang! Null prevensjon fra og med i dag;-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...