Chidera *tobarnsmor* Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Lørdag 18.10.2008 kom Mini, 4 dager over termin. Vannet gikk på sjekk på sykehuset kl. 10.30. Mini var ute kl. 14.24. Ble et kvarter i badekar, et par risposer, og lystgass på de to siste cm til full åpning. En helt annen opplevelse enn sist, da epidural fjernet både trykketrang og smerter. Innmari vondt, selvfølgelig, men også innmari stort å føle babyen komme nærmere og nærmere målet:-) All smerte borte idet han kom ut (dette har jeg tidligere ikke trodd på, men det stemmer faktisk!). En helt perfekt liten, stor gutt på 51cm og 4070g og hodeomkrets på 35 cm:-) Storebror på 2 år er stolt og tar det hele veldig bra! Vi dro hjem fra hotellet i går, og koser oss nå hjemme. Takker for meg her inne. Lykke til alle dere som fortsatt venter!!
2SønnerSmå Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Gratulerer så mye med overstått fødsel =)
Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 Gratulerer så masse!! Jeg gleder meg så mye til jeg får gutten min jeg og:) Kos deg i barseltiden.
cabe- fått gutt nr fire :) Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 Hørtes ut som en flott fødsel! Gratulerer så masse : )
oktoberjentene;) Skrevet 21. oktober 2008 #5 Skrevet 21. oktober 2008 Gratulerer så mye lykke til videre, kos dere masse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå