Gå til innhold

Noen alenemødrer her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 23 år som er alenemor. Barnefaren har datteren min annen hver torsdag til mandag. Hvordan er hverdagen deres og hvordan er samarbeidet mellom deg og barnefaren?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Jeg er en jente på 19 år og er også alenemor :)

Og storkoser meg med gutten min på snart 15 mnder:D

Barnefar her har ingen kontakt i det hele tatt, og har aldri hatt det.

Du er heldig:)

Skrevet

heisann

jeg er 27 år og snart alenemor til 3!

har to gutter med en barnefar, han har jeg god ontat med o g vi er super gode venner:-)

så har jeg "lille hull i gummi" i magen da.... termin om 13 dager.

barnefaren i dette tilfellet skal ha kontakt med datra si, men vet ikke helt ordningen ennå, første året blir det vel ikke noe overnatting.

guttungene sin far (de er forresten 4,5 og 2 år:-) har de 2 uker annenhver mnd (jobber på sjøen en mnd, så hjemme en mnd)

jeg trives som alenemor, er i ferd med å lære meg å nyte mitt eget selskap:-) hektisk hverdag, men der er mest stas. gleder meg til siste medlem i familien kommer nå, håper hun blir en rolig baby og at storebrødrene blir snille mot henne:-)

Skrevet

Eg er 22 år og er aleinamor til ein skjønn lita jente på snart 16 mnd.. Hverdagen våres går kjempe bra.. Eg går på skulen og ho går i barnehage. Barnefaren har ingenting kontakt med oss og da er eigentleg like greit. Me har da så mykje betre.. Han er ikkje heilt bra skrudd sammen..

Skrevet

Jeg er alenemor til ei vakker lita jente :) Hun er hos pappaen sin annenhver helg. Til daglig går jeg på skole mens datteren min går i barnehage. Hverdagen fungerer greit. Vi har faste rutiner som vi holder oss til så ting er ikke så slitsomt som mange tror det er.

Dessuten har jeg fri hver onsdag så da har vi en dag i uken hvor vi kan kose oss sammen, eller møte andre med barn.

Samarbeidet med barnefaren er desverre ekstremt dårlig. Orker egentlig ikke å gå inn på det, men etter 3 år så er det stadig nye krangler..men men...

Skrevet

ikke alene men singel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...