Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Er det flere enn meg som føler det er litt uvirkelig ennå? Har ennå ikke vært på ultralyd og venter på første legetime. Jeg er litt småkvalm i perioder, men det er så lite at jeg kan nesten si jeg ikke har symptomer, bortsett fra at magen har lagt seg litt ut allerede (skjedd med en gang, nesten). Trøtt er jeg, men sikkert fordi jeg ikke kan drikke så mye kaffe som før. Håper bare alt er i orden! Flere som føler det sånn?
ikø29 Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Hei :-) Jeg er 11+0 i dag og på tross av voksende mage og to ultralyder så er det fortsatt veldig uvirkelig. Det er nok veldig normalt :-)
Vannmann35 Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 Kjenner følelsen. Klarer heller ikke helt å skjønne at jeg er gravid, at jeg om 7 måndere vil ha en sprell levende unge i fanget... Rart å tenke på!
Vivil-08 Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 Uvirkelig her også. Har spart på den positive testen så jeg kan kikke på den innimellom om jeg tror jeg har drømt, hehe. Er ikke mer enn 4+3, så det kommer vel mer symptomer etterhvert...
septemberpiken Skrevet 22. oktober 2008 #5 Skrevet 22. oktober 2008 Må bare signere ikø29, jeg... 11+4 og to UL til tross; Det føles fortsatt like uvirkelig! Har litt symptomer (kvalmen er stort sett forsvunnet nå, heldigvis), men gleder meg til jeg "føler" meg gravid, ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå