Gå til innhold

Får nesten ikke puste..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 36+4. Magen har "falt ned" og hodet har festet seg! Trodde alt skulle bli så bra nå da magen har falt ned men, jeg sliter fortsatt med pusten. Noen flere? Og hvorfor er det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er med på den!

Jeg er ikke mer enn 32+2 men jeg er utrolig tungpustet hele tiden.

Prøver å ligge mest mulig (på siden), men jeg kan jo ikke gjøre det heeele dagen heller. :/

Skrevet

er 32+0 i dag, og har vært tungpustet i ca 2 uker. Men jeg kjenner at det kommer litt an på hvordan h*n ligger. og hvis det er en dag eller to siden jeg har vært skikkelig på do, så blir det værre.

magen min sank ned i uke 28-29 så jeg har desverre ikke det å se fram til.

å ligge strak ut på siden i et kaldt rom er det beste. man føler i hvertfall at man får bedre puste da. men det er jo så irriterende at man skal være så forbaska tett i nesen da.

Skrevet

det hender jeg bare må legge meg ned fordi d blir så tungt å puste, særlig hvis jeg sitter lenge. jenta mi har snudd seg med hodet ned, så det presser veldig mot ribbeina når hun sparker eller beveger seg generelt, og det er litt ubehagelig. er i uke 32 +4.

Skrevet

hehe... hiver meg på her:) termin om 5 dager, men får fremdeles ikke puste. gutten har snudd seg og hodet festet seg, men rumpa ligger nesten over ribbeina mine,så regner ikke med å få trekke pusten igjen før han er ute:)

Skrevet

Blir dere svimmel når dere er tungpustet?? Må ta trappen i etapper, redd for å svime av... Blir så utrolig svimmel når jeg blir tungpustet.

Skrevet

synes jeg er svimmel uansett. tror ikke det har sammenheng med tungpusten hos meg. jeg er spesielt svimmel om formiddagen og morgenen. på kvelden blir det bedre og bedre jo seinere det blir:-)

Skrevet

Puster som om jeg skulle hatt kols om dagen jeg, pes pes pes..

Er 38+3 og magen har sunket for lengst, men gammelmanns pusten blir jeg ikke kvitt hehe ;)

Skrevet

Takk for mange svar! Godt å høre at vi er flere som puster og peser om dagen..

Lykke til!

Skrevet

Ja, jeg har vært utrolig tungpusten i mange, mange uker nå..Babyen min ligger veldig høyt oppe også. Føler jeg har fått god innsikt i hvordan det må være å ha kols..Er 35+3 og håper jeg merker litt forskjell når magen synker..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...