h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Tror vi tar kokt torsk i dag, fikk lyst på det, selv om det står pølse med brød på menyen....
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 vet ikke. ringte til mannen og sa han fikk gå på butikken å finne på noe. blir noe enkelt idag. blir spennende å se hva han kommer hjem med..
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg har ikke peiling. Får spørre storesøster hva hun har lyst på. Pannekaker hadde vært godt, men det hadde vi på søndag til frokost.
blond Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 Svinekoteletter i knuste tomater, løk og ananas med naturris. Lenge siden sist vi hadde dette. I dag blir det dessert også!
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 21. oktober 2008 #5 Skrevet 21. oktober 2008 Kjøttboller i fløtesaus med poteter, makaroni, og ertestuing.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 21. oktober 2008 #6 Skrevet 21. oktober 2008 Ble kylling og ris her. Var faktisk veldig godt. Er jo som oftest det når en får ting servert.. Jeg hadde i utgangspunktet ikke lyst på noen ting idag.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 21. oktober 2008 #7 Skrevet 21. oktober 2008 Har hatt fiskeboller, potet og gulrøtter.
Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #8 Skrevet 21. oktober 2008 Her ble det grøt i dag, hadde ikke lyst på noe.. Må vist begynne med middagliste igjen...
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. oktober 2008 #9 Skrevet 21. oktober 2008 Vi hadde også grøt idag. Det er grenser for hva jeg gidder etter at jeg har vært på jobb hele dagen, hentet barna og vært i fjøset.. Så det blir noe lett. Jeg blir utslitt bare av å tenke på å lage masse middagsstyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå