lilios med 3 søte små:-) Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg har i det siste vært plaget med stikkinger i underivet - jeg tenker at det kanskje er babyen som "borer" seg lengre nedover....?? Jm komenterte allerede for tre uker siden at babyen lå veldig lavt, og hun var overrasket over det... Jeg er også i "dårlig" form ellers og - slapp og sliten og uopplagt rett og slett... Kan dette være tegn på at fødsel nærmer seg?? noen som har noen erfaringer?? Setter pris på alle innspill jeg kan få :-)
Milena Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Hei. Mine stikkinger i underlivet begynte før uke 32. Er nå 36+1.(påbegynt uke 37). JM sa til meg at det var helt normalt, og at det var livmoren som begynte å gjøre seg klar til fødsel. Min lå også med hode ned... noe som var tidlig om det hadde festet seg... Formen min har vært veldig fin... Så jeg vet ikke... Det kan jo være at fødselen nærmer seg. Hvilken uke er du i!?
Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 h*n lå med hodet ned, og lå veldig lavt hos meg også når jeg var til kontroll i uke 29. her stikker det også inni dåsa liksom. skikkelig vondt hvis jeg prøver å skal gå i alminnelig tempo. da må jeg bare stoppe opp og vente til det gir seg, også prøve å gå saaaakte og forsiktig. jeg er ellers i kjempedårlig form. kvalm og jævlig. har ikke energi til noe som helst, og sover nok bort over halve dagen i tillegg til hele natta. har ikke energi til noe som helst. er nå 31+6.
Milena Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 Hei igjen. Dumt at du er i så dårlig form Hva sier JM til dette? Er du 100% sykmeldt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå