putteknøttte<3 Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 kor lenge i for vegen sende dåke inn søknad om eingangsutbetalinga? tok det lang tid før søkanden blei behandla?
Jentebebis i mars <3 Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Lurer jeg å på. Er det noe grense om at du må være så så langt for å søke?
InLove♥ Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 hei dere:D Jeg sendte inn søknad i går. Er 25 uker på vei. Utbetaling av engangsstønad starter tidligst i uke 26. Behandlingstiden varierer, men en venninne fikk svar 4 dager etter hun hadde sendt den inn:)
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 Her hvor jeg bor, er det et lite nav kontor, så behandlingstida er kjapp... Kan få den fra uke 26 tror jeg
Lillelinn84ogEmilio Skrevet 21. oktober 2008 #5 Skrevet 21. oktober 2008 Kan få den etter 26 uker, Jeg sekdte inn og hadde penger på konto halvannen uke etterpå Deilig at det gikk fort, er jo utrolig når det gjelder nav,tror det er innmari individuelt fra nav kontor til kontor også.Hører til tønsberg og her gikk det fort allefall:)husk og sende m kopi av helsekort el legeerklæring hvor det står at du er 26fullgåtte el mer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå