Gå til innhold

engangsstønad fra nav?


Anbefalte innlegg

Skrevet

kor lenge i for vegen sende dåke inn søknad om eingangsutbetalinga? tok det lang tid før søkanden blei behandla?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer jeg å på. Er det noe grense om at du må være så så langt for å søke?

Skrevet

hei dere:D

Jeg sendte inn søknad i går. Er 25 uker på vei. Utbetaling av engangsstønad starter tidligst i uke 26. Behandlingstiden varierer, men en venninne fikk svar 4 dager etter hun hadde sendt den inn:)

Skrevet

Her hvor jeg bor, er det et lite nav kontor, så behandlingstida er kjapp... Kan få den fra uke 26 tror jeg

Skrevet

Kan få den etter 26 uker,

Jeg sekdte inn og hadde penger på konto halvannen uke etterpå:)

 

Deilig at det gikk fort, er jo utrolig når det gjelder nav,tror det er innmari individuelt fra nav kontor til kontor også.Hører til tønsberg og her gikk det fort allefall:)husk og sende m kopi av helsekort el legeerklæring hvor det står at du er 26fullgåtte el mer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...