Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Ja!!! På delt 1. plass med "den trettende fortellingen" hos meg i alle fall )
Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 Ja, jeg likte den veldig godt. Eneste minus var alle de lange spanske navnene. Kunne gå litt i surr. Ellers anbefales den på det varmeste.
Den Blå Engel Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 JA!!!!! Den er helt fantastisk. En av mine absolutte yndlingsbøker!
Candy girrrl Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2008 OK, jeg er overbevist. Den var på tilbud og )
erteposen + 4 Skrevet 21. oktober 2008 #6 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg liker ikke forfatteren, men mange elsker jo bøkene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå