Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg har termin i morgen og har den siste uka vært veldig plaget av hjertebank og øresus. Går til akupunkturbehandling 2-3 ganger i uka nå (både modningsakupunktur og for å behandle hjertebanken og øresusen). Hjertebanken er ikke lenger så plagsom, men øresusen holder på å drive meg til vanvidd!!

Hun som behandler meg sier at øresusen mest sannsynlig vil gi seg etter jeg har født og kroppen har kommet tilbake til det normale. Jeg har hatt et tungt og slitsomt svangerskap denne gang (2. gangsfødende) og har vært plaget med hjertebank og kvalme regelmessig. Jeg har fått vite at dette skyldes hormonene som farer rundt i kroppen når man er gravid. Jeg har heller ikke sovet en hel natt siden jeg ble gravid i februar pga ulike plager. Min akupunktør sier at særlig øresusen kan skyldes at jeg nå er så tappet for energi og søvn at kroppen sier i fra.

Jeg lurer på om andre har noen erfaringer/kjenner til hvor fort evnt. øresusen forsvinner når man har født??? Jeg er helt desperat etter å hvile/sove, men blir liggende å høre lyden i ørene og må bruke lydbok for å litt ro. Sover likevel ca 30 min om gangen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg har også vore plaga med øresus og dottar i øyrene dette svangerskapet. Hos meg hjelp det å skylle nasen med saltvatn frå eit "nasehorn". Du kjøper dei på apoteket.

god betring og lukke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...